Gå til innhold

3 Brødre.. :-)

Arctic

Anbefalte innlegg

Aktiv, seriøs og maskulin Bull.. I Oslo så godt som hver eneste uke og med pene store hotellrom tilgjengelig:-)

Noen som kan tenke seg å treffes helt uforpliktende, ta en øl eller et glas vin..og hva som skjer videre er enten at man har hatt en hyggelig prat og thats it.. eller man finner ut at man ønsker mer en snakk..

Er i Oslo 10-13/9 og kan tenke meg å hilse på et cuckold par eller en HW..

Spennende og anonym setting at jeg tar meg en tur på 3 brødre en avtalt kveld og klokkeslett, setter meg ned med et glass på et av de innerste bordene der det er litt "diskre".. en liten gul lapp ligger på bordet ved min øl..

Du/dere står fritt til å vurdere meg der jeg sitter og virker det ok setter du/dere dere ned og plukker opp lappen og kontakt er opprettet:-)

enkelt og elegant ;-)

Noen som lyster?

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Heisan alle par og Hotwifes på østlandet :-)

Det sies at man aldri skal gi opp på første forsøk og noen mener endog at alle gode ting er ..tre *hehe*

derfor "bumper" jeg denne opp igjen og gir et tredje lite forsøk på om noen drister seg til å komme innom 3 Brødre på Karl Johan i kveld..

Jeg sitter der med en øl for meg selv fra 20:00 og en time frem.. om noen får lyst er det bare å ta diskre kontakt som beskrevet i opprinnelig melding her i denne tråden :-)

anyone ? :-)

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...