moldeparet Skrevet 29. august 2013 Share Skrevet 29. august 2013 alder 18 og opp..... bør se bra ut... Og være SERIØS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobby Skrevet 6. desember 2014 Share Skrevet 6. desember 2014 Bare gi en lyd når det passer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suntmann Skrevet 7. desember 2014 Share Skrevet 7. desember 2014 Hei jeg er en seiøs gutt som har lyst å treffe par for 3kant, er med på det meste. Jeg er mørkhudet og harstor utstyr, er frsik og sporty Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
instafit999 Skrevet 3. januar 2015 Share Skrevet 3. januar 2015 Jeg vil gjerne treffe dere. Kjekk ung mann på 23, atletisk og frisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moldeparet Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Share Skrevet 26. mars 2015 Jeg vil gjerne treffe dere. Kjekk ung mann på 23, atletisk og frisk. er fra da..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navnløs Skrevet 28. mars 2015 Share Skrevet 28. mars 2015 Har dere planer om å besøke Oslo i løpet av de neste månedene? Ung velutstyrt bull på 21 hadde gledet seg om han kunne møtt dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moldeparet Skrevet 5. april 2015 Forfatter Share Skrevet 5. april 2015 Har dere planer om å besøke Oslo i løpet av de neste månedene? Ung velutstyrt bull på 21 hadde gledet seg om han kunne møtt dere. kansje d.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trekantmann26 Skrevet 5. april 2015 Share Skrevet 5. april 2015 Hei! Treffer hun gjerne, kjekk, veltrent mann på 29 fra sunnmøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trekantmann26 Skrevet 18. april 2015 Share Skrevet 18. april 2015 Hei! Flott dame! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klarfor-alt Skrevet 18. februar 2019 Share Skrevet 18. februar 2019 møter dere gjerne jeg:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klarfor-alt Skrevet 30. desember 2019 Share Skrevet 30. desember 2019 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. januar 2020 Share Skrevet 5. januar 2020 Jeg er kongen av Oslo: 3kant, GB osv... kom på besøk og gi dato så fikser jeg resten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.