Gå til innhold

Hvor langt er vi villige til å strekke oss?

Steink63

Anbefalte innlegg

Jeg tenker da selvsagt på oss cuckold-menn som er så heldige å ha en kvinne som også har en elsker. Det er selvsagt flere grunner til hva som tenner

oss med dette, men for min egen del er det nytelsen hun har sammen med elskeren (også at elskeren nyter min kone).

Å dele henne med en annen er fantastisk deilig, og for mitt vedkommende tenner jeg sterkere jo bedre jeg vet de har det sammen. Jeg vet at de har kjempegod sex sammen, at de koser masse, kommer med masse komplimenter til hverandre osv.

For noen dager siden sa kona noe som tente meg enda mer. Hun sa at det føltes litt som om de var kjærester da de var sammen. Jeg fantaserer nå om at de er virkelige kjærester, men selvsagt i all hemmelighet og uten at det skal ødelegge noe mellom oss. Jeg vet selvsagt at dette ville vært vanskelig, men tanken på å dele henne fullt og helt pirrer virkelig. For noen dager siden brukte hun litt tid og fiffet seg opp som vanlig før hun skal besøke ham. Hun stod naken foran speilet på badet da jeg tok rundt henne kysset henne, og spurte henne følgende spørsmål.. Skal dere være litt kjærester igjen? Det har vi vært lenge svarte hun overraskende. Kjærester spurte jeg henne. Ja når vi er sammen svarte hun. Jeg ble sprengkåt av dette, og hun merket det. Du liker det sa hun.. Ehhh jaaa sa jeg. Hun kledde på seg, smilte, kysset meg og sa at hun elsker meg da hun gikk ut døren.

Jeg er helt ny på dette forumet, og lurer derfor på om dette er normalt også for andre cuckold-menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. jeg kjenner meg så inderlig godt igjen. :)

Min frue har hatt samme elskeren i flere år nå. Jeg vet at de har veldig god sex samen og at de koser mye når de er sammen.

Hun forteller meg ofte at når de er sammen er de kjærester, og at de kommer med masse komplimenter til hverandre.

Hun er også veldig åpen på at hun også elsker han, selv om hun elsker meg og at hun hører hjemme hos meg.

Etter at jeg introduserte henne for breeding fantaserer hun også mer og mer på dette, og liker tanken på å være delt mellom oss uten prevensjon.

Vi har hatt mye fantastisk sex etter at hun ble hw, og begynnte å skjønne mitt tenningsmønster.

Dette har pågått i mange år nå og jeg tror at det har beriket vårt sexliv veldig mye. ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at andre også tenner på dette :) Dragonpar: Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Selv om forholdet til hennes

elsker ble opprettet for kort tid siden, har vi funnet ut at dette absolutt er en livsstil for oss. Dette med "breeding" er kanskje å strekke det litt

i lengste laget for vår del. Men vi kjører selvsagt også uten kondom, og jeg liker at de har opparbeidet seg et godt forhold med mye god sex allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...