nvy Skrevet 22. november 2010 Share Skrevet 22. november 2010 Tenkte jeg skulle legge ut en tråd for å se om det er noen menn i Tromsø som kanskje kunne tenkt seg å besøkt et par i midten av 20-årene? I utgangspunktet til (hetero) trekantkos med henne i sentrum, men hun liker også å kose seg med andre uten meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parhjemme Skrevet 22. november 2010 Share Skrevet 22. november 2010 Det kan vel ikke være så vanskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 23. november 2010 Share Skrevet 23. november 2010 Litt langt unna for min del, men lykke til med søket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloAdam Skrevet 24. november 2010 Share Skrevet 24. november 2010 Jeg skal en tur til Tromsø neste uke, om det kunne være interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsanova Skrevet 24. november 2010 Share Skrevet 24. november 2010 Heisann!! Er rett så ofte i Tromsø og kunne godt tenke meg at bli kjent med par i området for hyggelig selskab.... forgjensidig glede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parhjemme Skrevet 27. november 2010 Share Skrevet 27. november 2010 Hvilken aldersgruppe ser dere etter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordlig Skrevet 1. desember 2010 Share Skrevet 1. desember 2010 heisann Jeg er en mann bosatt i Tromsø. Jeg er veldig interessert i å treffe dere sammen, og kanskje også låne henne av og til. Jeg har litt erfaring med trekant fra før. Jeg er ærlig og holder avtaler. Klem fra Tromsø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordlig Skrevet 1. desember 2010 Share Skrevet 1. desember 2010 heisann Jeg er en mann bosatt i Tromsø. Jeg er veldig interessert i å treffe dere sammen, og kanskje også låne henne av og til. Jeg har litt erfaring med trekant fra før. Jeg er ærlig og holder avtaler. Klem fra Tromsø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mh01 Skrevet 13. desember 2010 Share Skrevet 13. desember 2010 ja æ e klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Share Skrevet 15. desember 2010 Takk for svar, 22-34 er idéelt for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parhjemme Skrevet 10. januar 2011 Share Skrevet 10. januar 2011 Ok, da blir vel desverre jeg akkurat litt for gammel(35 fyller 36 snart). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Share Skrevet 20. januar 2011 Det dukker nok opp noen både for deg og for oss, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:) Synd at dette ikke er et mer stuerent samtaleobjekt, hadde gjort ting så mye lettere utenfor internett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksen31 Skrevet 25. januar 2011 Share Skrevet 25. januar 2011 Bor på øya vil gjerne låne dama di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Share Skrevet 25. januar 2011 Bare å introdusere deg selv på pm med mer info og et bilde eller to (ikke nødvendigvis ansikt) så kan vi ta det videre derfra. Låner henne ikke ut til hvem som helst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Share Skrevet 27. februar 2011 Vi leter enda:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UYN Skrevet 7. april 2011 Share Skrevet 7. april 2011 Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromsogutt24 Skrevet 7. april 2011 Share Skrevet 7. april 2011 tromsø gutt på 24 hær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Share Skrevet 24. mai 2011 Titter enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolsblue Skrevet 15. juni 2011 Share Skrevet 15. juni 2011 man på 29 her. klar til å gi damen din det du ikke klarer ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 16. juni 2011 man på 29 her. klar til å gi damen din det du ikke klarer ;-) Tviler på at du kan noe som helst i den rettningen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar 91 Skrevet 25. juni 2011 Share Skrevet 25. juni 2011 Har turer til Tromsø en gang i blant...dere kan jo ta kontakt hvis dere vil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolsblue Skrevet 7. juli 2011 Share Skrevet 7. juli 2011 Er dere fortsatt på leting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Share Skrevet 10. juli 2011 Er ikke innom her så ofte, men om noe skulle dukke opp så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ungmanntromsø Skrevet 20. juli 2011 Share Skrevet 20. juli 2011 Leter fortsatt? Mener jeg sendte en pm for en stund siden, hadde vært greit med et ja eller nei slik at jeg vet om den ble mottatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaypea Skrevet 1. august 2011 Share Skrevet 1. august 2011 Hello, kunne jeg vært noe for dere? Holder til på skjold militærleir, er 20 år, renslig og sykdomsfri skal være her desember, hvis dere kanskje kunne ønsket flere treff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.