nvy Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Tenkte jeg skulle legge ut en tråd for å se om det er noen menn i Tromsø som kanskje kunne tenkt seg å besøkt et par i midten av 20-årene? I utgangspunktet til (hetero) trekantkos med henne i sentrum, men hun liker også å kose seg med andre uten meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parhjemme Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Det kan vel ikke være så vanskelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsloParet77/78 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Litt langt unna for min del, men lykke til med søket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsloAdam Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Jeg skal en tur til Tromsø neste uke, om det kunne være interessant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlsanova Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Heisann!! Er rett så ofte i Tromsø og kunne godt tenke meg at bli kjent med par i området for hyggelig selskab.... forgjensidig glede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parhjemme Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Hvilken aldersgruppe ser dere etter da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordlig Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 heisann Jeg er en mann bosatt i Tromsø. Jeg er veldig interessert i å treffe dere sammen, og kanskje også låne henne av og til. Jeg har litt erfaring med trekant fra før. Jeg er ærlig og holder avtaler. Klem fra Tromsø Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordlig Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 heisann Jeg er en mann bosatt i Tromsø. Jeg er veldig interessert i å treffe dere sammen, og kanskje også låne henne av og til. Jeg har litt erfaring med trekant fra før. Jeg er ærlig og holder avtaler. Klem fra Tromsø Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mh01 Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 ja æ e klar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvy Posted December 15, 2010 Author Share Posted December 15, 2010 Takk for svar, 22-34 er idéelt for oss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parhjemme Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Ok, da blir vel desverre jeg akkurat litt for gammel(35 fyller 36 snart). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvy Posted January 20, 2011 Author Share Posted January 20, 2011 Det dukker nok opp noen både for deg og for oss, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:) Synd at dette ikke er et mer stuerent samtaleobjekt, hadde gjort ting så mye lettere utenfor internett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oksen31 Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 Bor på øya vil gjerne låne dama di Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvy Posted January 25, 2011 Author Share Posted January 25, 2011 Bare å introdusere deg selv på pm med mer info og et bilde eller to (ikke nødvendigvis ansikt) så kan vi ta det videre derfra. Låner henne ikke ut til hvem som helst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvy Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 Vi leter enda:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UYN Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Jepp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tromsogutt24 Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 tromsø gutt på 24 hær Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvy Posted May 24, 2011 Author Share Posted May 24, 2011 Titter enda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolsblue Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 man på 29 her. klar til å gi damen din det du ikke klarer ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvy Posted June 16, 2011 Author Share Posted June 16, 2011 man på 29 her. klar til å gi damen din det du ikke klarer ;-) Tviler på at du kan noe som helst i den rettningen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar 91 Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Har turer til Tromsø en gang i blant...dere kan jo ta kontakt hvis dere vil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolsblue Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 Er dere fortsatt på leting? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvy Posted July 10, 2011 Author Share Posted July 10, 2011 Er ikke innom her så ofte, men om noe skulle dukke opp så Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungmanntromsø Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Leter fortsatt? Mener jeg sendte en pm for en stund siden, hadde vært greit med et ja eller nei slik at jeg vet om den ble mottatt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaypea Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Hello, kunne jeg vært noe for dere? Holder til på skjold militærleir, er 20 år, renslig og sykdomsfri skal være her desember, hvis dere kanskje kunne ønsket flere treff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts