Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle legge ut en tråd for å se om det er noen menn i Tromsø som kanskje kunne tenkt seg å besøkt et par i midten av 20-årene? I utgangspunktet til (hetero) trekantkos med henne i sentrum, men hun liker også å kose seg med andre uten meg ;)

Skrevet

heisann :)

Jeg er en mann bosatt i Tromsø. Jeg er veldig interessert i å treffe dere sammen, og kanskje også låne henne av og til. Jeg har litt erfaring med trekant fra før. Jeg er ærlig og holder avtaler.

Klem fra Tromsø

Skrevet

heisann

Jeg er en mann bosatt i Tromsø. Jeg er veldig interessert i å treffe dere sammen, og kanskje også låne henne av og til. Jeg har litt erfaring med trekant fra før. Jeg er ærlig og holder avtaler.

Klem fra Tromsø

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Det dukker nok opp noen både for deg og for oss, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:)

Synd at dette ikke er et mer stuerent samtaleobjekt, hadde gjort ting så mye lettere utenfor internett.

Skrevet

Bare å introdusere deg selv på pm med mer info og et bilde eller to (ikke nødvendigvis ansikt) så kan vi ta det videre derfra. Låner henne ikke ut til hvem som helst :)

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 weeks later...
Skrevet
  bolsblue skrev:
man på 29 her. klar til å gi damen din det du ikke klarer ;-)

Tviler på at du kan noe som helst i den rettningen..

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hello, kunne jeg vært noe for dere? Holder til på skjold militærleir, er 20 år, renslig og sykdomsfri :) skal være her desember, hvis dere kanskje kunne ønsket flere treff :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...