DinaW Skrevet 10. august 2013 Share Skrevet 10. august 2013 Jeg søker en voksen mann (du MÅ være over 30) som er velutstyrt, utholdende og som ser bra ut. Jeg er også svært interessert i sex med 2 menn. Kun normal sex. Ingen fetisjer. Krever høy standard og seriøsitet. Jeg holder til i Oslo. Søker treff hos deg/dere eller på hotell. Se profilen min for mer info og binder. Send PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teamkuk69 Skrevet 11. august 2013 Share Skrevet 11. august 2013 Hei dinaw! jeg er intr. kan du gi meg beskjed når du er klar for et møte :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Andreas-Oslo Skrevet 12. august 2013 Share Skrevet 12. august 2013 Hei Dina! Jeg kom over annonsen din og ble nysgjerrig på deg... Jeg er en kjekk og hyggelig mann på 31, fra Oslo, som selv søker nettopp det du søker etter. Jeg er 174 høy, 80 kg, 19 cm, blå øyne og kort mørkblondt hår. Jeg trener 4-5 ganger i uka og liker å holde meg fresh. Jeg er sykdomsfri, diskre og seriøs! Håper du tar kontakt! Klem Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.