BullOslo Skrevet 29. desember 2009 Share Skrevet 29. desember 2009 Hei! Jeg er 29 år gammel, bor sentralt i Oslo. Har litt erfaring som bull for et par ektepar tidligere, både i Norge og rett over svenskegrensa. For min del er mye av gleden å tilfredsstille kona/kjæresten, men også å ydmyke cuckolden, hvis det er noe som tenner ham. I den forbindelse ønsker jeg først og fremst å møte et par i Osloområdet, hvor paret er med på å ta bilder (uten ansikt), så kan cuckolden og jeg sammenlikne kølle for kona - og dette vil jeg ha bilder av. Har også et ønske om at dere legger ut dette sammenliknings-bildet i profilen deres, så cuckolden kan føle seg skikkelig utilstrekkelig. Laster opp et bilde, ikke av meg, i denne annonsen, så dere får en idé om hva jeg ønsker av dere. Gir gjerne kona en runde også, men det er ikke et krav fra min side. Jeg ønsker i første omgang å vise en cuckold med liten tissetass hva kona hans har å velge og vrake i der ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lincoln Skrevet 24. januar 2010 Share Skrevet 24. januar 2010 Hei! Vi er er cuckold par som syntes tråden din er veldig spennende. Vi har lett lenge etter en bull med din innstilling og ønske å bli bedre kjent med deg. Ta kontakt så finner vi ut hvordan vi skal gå videre:) Hilsen Miss Croft med cuckold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BullOslo Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Share Skrevet 21. oktober 2010 Jeg "bumper" denne tråden litt - noen i Oslo som kunne tenke seg å ta et slikt bilde som jeg beskriver over her? Det trenger altså ikke nødvendigvis involvere sex, dersom dere ikke har kommet dit ennå. Tror også dette kan være en fin måte å "kjenne på følelsen", for par som ikke har tatt steget fullt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CuckySlut Skrevet 4. januar 2011 Share Skrevet 4. januar 2011 Spennende annonse, selv om den er gammel. Ville det være noe håp for cuckolden om å få en runde ris på blanke messingen, osv? Eller kun verbal ydmykelse og den slags. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BullOslo Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Share Skrevet 4. januar 2011 Spennende annonse, selv om den er gammel. Ville det være noe håp for cuckolden om å få en runde ris på blanke messingen, osv? Eller kun verbal ydmykelse og den slags. En runde med pryl på rumpa er absolutt en mulighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.