Gå til innhold

Bull i Oslo med stor kuk søker ektepar


BullOslo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er 29 år gammel, bor sentralt i Oslo.

 

Har litt erfaring som bull for et par ektepar tidligere, både i Norge og rett over svenskegrensa.

 

For min del er mye av gleden å tilfredsstille kona/kjæresten, men også å ydmyke cuckolden, hvis det er noe som tenner ham.

 

I den forbindelse ønsker jeg først og fremst å møte et par i Osloområdet, hvor paret er med på å ta bilder (uten ansikt), så kan cuckolden og jeg sammenlikne kølle for kona - og dette vil jeg ha bilder av. Har også et ønske om at dere legger ut dette sammenliknings-bildet i profilen deres, så cuckolden kan føle seg skikkelig utilstrekkelig.

 

Laster opp et bilde, ikke av meg, i denne annonsen, så dere får en idé om hva jeg ønsker av dere.

 

Gir gjerne kona en runde også, men det er ikke et krav fra min side. Jeg ønsker i første omgang å vise en cuckold med liten tissetass hva kona hans har å velge og vrake i der ute!

compare.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei!

 

Vi er er cuckold par som syntes tråden din er veldig spennende. Vi har lett lenge etter en bull med din innstilling og ønske å bli bedre kjent med deg. Ta kontakt så finner vi ut hvordan vi skal gå videre:)

 

Hilsen

Miss Croft med cuckold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg "bumper" denne tråden litt - noen i Oslo som kunne tenke seg å ta et slikt bilde som jeg beskriver over her?

 

Det trenger altså ikke nødvendigvis involvere sex, dersom dere ikke har kommet dit ennå.

 

Tror også dette kan være en fin måte å "kjenne på følelsen", for par som ikke har tatt steget fullt ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...