Gå til innhold

kona trives godt med to elskere


fotogal

Anbefalte innlegg

Kvelden hun var ute fant jeg ut at hun hadde nok mest sannsynlig ett møte i kveld med Johan, jeg husket godt når hun tilfeldig fortalte meg om han som hadde gått på skole med henne tilbake i tid. De hadde funnet hverandre på facebook og hun fortalte meg at hun aldri hadde glemt ham her tidligere. Som svar hadde han sent at han veldig gjerne ville treffe henne han også. Når kona kom hjem utpå natten spurte jeg om jobbmøtet var blitt sent, hun sa de hadde gått ut for å spise etterpå. Jeg gled rundt henne slik at hun ikke fikk være alene før vi la oss og da vi la oss, kjente jeg lukten av annen manns sæd. Lot hendene mine gli over kroppen hennes, ned til det glattbarberte kjønnet. Fitta var våt og klebrig. Mhhh deilig sa jeg, har du barbert deg? Hun nikket , hun måtte jo stelle fitta si slik at hun var klar om noen ville knulle henne stønnet hun. Du kan kjenne på meg, jeg har vært kåt og uskikkelig i kveld, jeg har vært hos en annen enn Kåre. Jeg la henne på rygg og begynte å slikke henne. Hun protesterte ikke, hun ville jeg skulle kjenne smaken av sæd i fitta hennes. Mhh, du har hatt deg pikk mumlet jeg, hvem er det du har pult?. Ja jeg har fått en ny deilig pikk stønnet hun frem, ååh slikk mer...husker Johan jeg traff på facebook.

Jeg tok tak i pikken min og runket mens jeg slikket hennes, kåt av hennes ord. Han har kledd av meg sett meg naken, slikket meg slik du gjør nå, han har knullet meg flere ganger på kjøkken bordet vårt også, sprutet meg i ansiktet på puppene og den kåte fitta mi full sa hun. Tor, åååh ja, kan du runke for meg, la meg se på deg. Det hadde ikke vart lenge. Det var gått noen minutter siden det hele begynte, men nå lot jeg det stå til. Jeg holdt ikke tilbake et sekund lenger. Orgasmen var allerede på vei. Jeg klemte hardere rundt pikken og brukte hoftene til og jukke raskt opp mot hånden. Samtidig som jeg runket den raskere og raskere. Hardere og hardere. Det bygget seg opp. Så eksploderte det av varm glede inni underlivet mitt. Jeg stønnet høyt mens bølger av intens nytelse spredte seg og kastet meg bakover i senga. Jeg prøvde å se på henne mens fyrverkeriet blinket foran øynene mine.

“Aaaaah...”, gjentok hun mens krampelignende bevegelser ristet gjennom henne. Hun brukte hele hånden sin nå i tillegg til mine ivrige bevegelser på seg selv. Hånden beveget seg raskt og urytmisk fram og tilbake over klitten mens orgasmen tok kraftig tak i henne også. Jeg sprutet intenst og ukontrollert. Den føltes som elektriske bølger i pungen som rytmisk jóg gjennom meg. Samtidig beveget jeg hånden rytmisk mot strømmen. To raske runk, så sprut, to raske runk, så sprut.

Deilig sa hun lavt, jeg skal ta Johan med hjem neste gang sa hun før vi sovnet

 

Så en kveld kom hun inn i stuen, hun hadde på seg en kort skjørt, en løs bluse og jeg ser hun ikke har BH.

 

Du jeg skal treffe Johan fra facebook sa hun med et smil. Jeg er tilbake om en stund, og du... kjenn hvor våt jeg er og tok handa mi rett opp i fitta, jeg har vært på badet og tenkt på ham mens jeg koste meg. Hun visste hvordan hun skulle få meg kåt og jeg kjente det strammet i buksene

Det gikk en liten time før jeg hørte dem komme inn, jeg satt i stuen og ventet, vel innenfor døren ble hadde han, før hun rakk å protestere, styrt henne ned på kne på gulvet foran seg, han trodde sikkert de var alene. Jeg så i dørsprekken at hun åpnet beltet og trakk ned glidelåsen, at han trakk hodet hennes inntil den halvstive pikken som vippene la seg inntil leppene hennes. Hun åpnet leppene og lot ham gli inn, lot ham synke dypt inn i munnen hennes, hun tok hendene opp til ballene og pikken, begynte å kjærtegne ham.

Hun reiser seg foran ham, knepper opp blusen, skynder seg å få den av, de nakne duvende brystene avslører den manglende BH'en, åpner skjørtet, lar det gli ned langs bena. Hun står der i truse og høyhælte sko foran ham. Hendene hans finner veien inn mellom lårene, beføler henne opp mot kjønnet, han må kjenne at hun er varm og våt der inne.

Jeg ser hun bøyer seg fremover mens hun holder hånda opp mot veggen og jeg hører hun slipper et lite gisp, jeg tenker det er pikken hans som glir i henne, synker dypt inn i den våte fitta hennes, min fitte tenker jeg, dype og seige drag knuller henne nå, jeg ser hodet hennes bevege seg rytmisk

Jeg blir så kåt av å høre dem knulle hissig i gangen, men så kommer hun, orgasmen skyller gjennom henne samtidig som han også kommer. Han har tømt seg i henne.

De blir stående slik, med pikken dypt inne i henne, før han trekker han seg ut og trekker trusa hennes tilbake opp. Hun er raskt på kne foran ham, hun åpner munnen, og lar pikken gli inn i munnen.

Hun slikker og suger den slappe pikken før jeg hører henne si, ”Du Johan, Tor sitter i stuen og venter på meg eller oss”

Hun åpner døren til stuen helt, spent, men opphisset går hun inn i stuen, Johan kommer ikke, han er nok litt sjokkert tenker jeg. Uten å si noe kommer hun naken uten blusen, BH'en, skoene, skjørtet, men med trusen på.

Kryper opp i sofaen til meg, stryker meg opp over lårene, forbi ballene og pikken over magen, kryper lenger opp mot meg og setter seg overskrevs, vendt med rumpa og ryggen mot ansiktet mitt, samtidig som hun lar hånden gripe rundt pikken min utenpå buksen. Begynner å runke meg, sakte. Lar baken synke ned, sakte nok til at jeg kan se den grisete, klisne trusa, og kjenne duften av sex, av sæd, annen manns sæd. Hun smiler til meg; "Nyt synet, ser du hvor vått det er. Jeg har knullet en annen, som du ville, og det var deilig. Han kom og sprutet meg full med den deilige sæden sin, og jeg smakte på ham, han var deilig. Har du lyst på meg nå?

"Blir du kåt nå? Det var dette du ville. "Slikk meg!" Med en hånd trekker hun trusa til side og skyver den fylte fitta synke ned over ansiktet mitt, jeg lukter godt at en annen mann har vært der. Før jeg får slikket går hun av og legger seg ved siden av ham, sier bare "nå har jeg altså gjort det. Jeg har funnet meg en ekstra elsker, nå har jeg to. Og jeg likte det” I kveld skal han ta meg bak også , det har du aldri fått lov til. Men det skal han få lov til, og jeg gleder meg. Kanskje, om du er flink, får du lov en gang også, senere. I kveld vil jeg spare meg til Johan, og du kan få slikke i deg restene og gjøre deg fortjent til en belønning, senere.

” Johan, kommer du inn?”

Jeg satte meg i lenestolen, og ventet spent på hvordan dette ville utvikle seg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild satte seg ytterst på sofaen og la seg bakover når Johan kom forsiktig inn i stua, hei sa han forsikig og var litt preget av det som hadde skjedd. Han hadde tross alt knullet kona mi mens jeg satt i stua. Hei svarte jeg ham. Lenge siden jeg har sett deg sa jeg. Ja, svarte han tilbake.

Jaja sa jeg for å bryte isen, vi har da en felles interesse virker det som, kona mi Ragnhild. Hun er deilg hva ? regner mad at hun har fortylat litt om oss på via data

Jooo, dro han på, jeg følte på usikkerheten hans og det flakkende blikket hans. Han hadde kledd på seg i farten så jeg, mens hun lå bortsett fra den lille trusen, naken i sofaen, ett underlig øyeblikk spør du meg.

Johan valgte å sette seg ved siden av henne, og hun begynte å kysse ham ivrig, den en hånda hans falt naturlig over det ene brystet som han koste litt forsiktig med. Han besvarte kysset sultent mens hun ga fra seg små lyder som viste at hun både var kåt, og koste seg.

Hånden forlot brystet, og stryk nedover magen, videre nedover og la seg på trusa.

Nå snudde kona seg og gav ham beskjed om å sitte i ro og la henne bestemme litt, og det gjelder også deg tor fikk hun fram til meg. Hun kneppet opp skjorta hans og rullet den sakte av ham, kastet den bortover mot meg. Bøyde seg ned og slikket ham på brystvortene og nedover maven. Hun falt på kne samtidig som hun åpnet beltet og og buksa. Kom an Johan hvisket hun og han lett på rumpa slik at hun fikk buksa av ham.

Nå snudde hun seg mo meg når hun hadde han i trusa i sofen vår, hun ville at jeg skulle se når hånda hennes liurket seg inn ved det ene benet og og jeg så tydelig at hun krummet den rundt pikken hans. Beveget den forsiktiig før hun så på johan og spurte om han trengte hjelp i dag til å få den til å reise seg for henne. Tja dro han på , jeg vet ikke, kanskje litt mer hjelp enn runkingen din akkurat nå hadde hjulept meg.

Jeg satt og nøt synet av kona som lå og hadde n annens pikk i hånda. Tor, ikke sitt der alene og lek med pikken din,kom bort til oss og

 

Hun tok tak i trusekanten hans, og dro det litt tilsiden slik at pikken hans kom fri, den halv lå halvstiv og løftet på liksom litt på det blåe kukhodet, ropte på hjelp av meg, hennes mann. Hun kler helt av av han slik at han er helt naken når jeg kommer bort og setter meg på kne foran ham sammen med kona. Han sitter med pikken foran fjeset mitt, jeg kysser kona kjærlig før jeg bøyer med ned, griper ømt pungen med den ene hånda og sammen med kona holder jeg rundt pikken hans. Lar pikkhodet gli forsiktig inn mellom leppene mine, lar selvet hodet runkes mykt før jeg lar ham gli innover i munnen min, jeg begynner å suge ham stiv foran henne.

Reghild ser nok at pikken hans vokser og begynner å bli stiv i munnen min. Johan stønner svakt, han nyter tydeligvis å bli sugd av meg mens kona koser med ham.

Sånn tor, sett deg tilabke og la meg overta nå, du har fått ham slik jaeg vil ha ham, stor og hard.

 

Hun ruller ned trusen og viser fitta var fullstendig glattbarbert. Kjønnsleppene var hovne, og delt. Den våte fitta lyste mørkerødt mot meg. Hun var glinsende våt. Johans hånd la seg på fitta, og han begynte å massere litt rundt. Min kones underliv begynte nå å bevege seg samtidig som hun ga fra seg tydelige stønn. Han la en finger i sprekken og dro den oppover til han fant clitoris. Og begynte å utføre små sirkler rundt tappen. Automatisk beveget hun underlivet mot hans hånd, og hun stønnet usammenhengende inn i hans munn. Hun slapp munnen hans og om trent hveste, jeg vil ha deg nå. Hun snur seg mot meg og skrever over lårene hans, stiller seg over pikken hans som hun griper med den ene hånda, setter seg over pikken, åpner fitta med den andre hånden, styrer pikken hna mor hennes myke våte fitte og trer seg sakte nedover på den mens hun ser bort på meg i stolen og begynner å knulle ham. Han har nå lagt hendene på hoftene hennes og hjelper henne med å bruke hele lengen av pikken hans. Jeg klarer ikke holde øynene mine borte fra den glinsende pikken som borer seg mykt innover i min fitte, min kones fitte, åhhh jeg elsker å se andre knulle henne når hun selv nyter å bli tatt og sett på mens hun blir tatt

Hun ga fra seg et skrik, samtidig som Johan stakk 2 fingre opp i fitta sammen med pikken som gled glatt. Det rant av fitta hennes. Hun begynte å puste med korte åndedrag, møtte blikket mitt mens hun ble knullet, noe som sa meg at det er rett før det går for henne. Hun vekslet mellom stønn og små skrik, og plutselig ropte hun ut at DET GÅÅR. Hun kom i en kraftig orgasme, og ble liggende bakover inntial hami ett minutt og smårykke i kroppen. Litt spendt på om hun var klar for mer var jeg jo. Hun pleier å være ganske så fornøyd etter at det har gått for henne. Hun åpnet øynene, så forbi Johan, og opp på meg. Med et fornøyd blikk i øynene sa hun at “Jeg elsker pikk.

Jeg ba Johan ta henne med inn på kjøkken, da bordet der er mer egne for det som skulle komme enn sofaen. Han løftet henne opp, og bar henne ut. “Gjør hva dere vil, ikke bry dere om meg", sa jeg.

Ragnhild var nå helt avkledd, og lå naken på rygg. Johan hadde kun truse på. Atter en gang lå han med ansiktet mellom min kones ben, og nå knullet han henne med tungen. Også dette satte hun stor pris på, det viste lydene hun ga fra seg. “Ikke la det ga for meg igjen", sa min kone. “Neste orgasme vil jeg ha med pikken din i meg, la meg få smake på pikken din”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johan tok pleidet som lå på en av kjøkkene stolene og la på kjøkken bordet, lot en hånd gli inn i –ragnhilds og dro henne mykt inntil seg og kysset henne forsiktig. Jeg så de deilige tunge brytene hennes ble presset mot ham mens de koste seg, deilig syn som gjorde at jeg forsiktig runket meg selv der jeg stod på melomavstand.

Han skøv henne forsiktig ned på bordet, løftet de slanke lårene slik at hun fikk en for opp i hver kjøkken stol, overkroppen hennes ble presset bakover slik at de utstående brystene hennes ble pekende mot oss,

Han satte seg på kne på gulvet mellom de slanke lårene hennes, la handene rundt lårene fra undersiden av , snudde seg mot meg og jeg smilte tilbake mens han lot munnen dekkte fitta og . Hun sukket lett og trakk føttene og ønsket ham tydelig velkommen med at hun skrevde alt hun kunne og presset underlivet mot ansiktet hans. Johan stakk ut tungen og slikket henne på innsiden av kjønnsleppene. Hun trykket fitta mot munnen hans mens hun jukket i mot, og ga fra seg lyder som viste at hun var maksimalt opphisset. Han flyttet tungen opp mot clitoris, og sugde denne inn i munnen.

Ragnhild vinket meg bort og stønnet til meg, du tjenerer min, sett på kaffe til oss fikk hun presset ut.

Jeg gikk naken bort bak dem og fikk satt på kaffe som hun befalte.

Mmh, kom det flott sett deg så ned og gi Johan litt service, han trenger litt hjlelp, kryp under bordet og sug ham litt for meg.

Jeg krøp bordet og satte meg på kne foran han som slikket konas fitte og tok den harde pikken hans i hånda mi, runket ham forsiktig før jeg gapte over kuken og ot han gli inn i munnen, myke lange støk mens jeg elter på pungen. Det gikk ikke lenge før han stønnet og ba meg slutte før han kom. Jeg fikk ikke kommet meg opp før jeg hørte konas kjente lyder når det går fo henne, en orsgasme rullet over hennne, hun rykket støtvis mot munnen hans før hun pustet lettet og foreløpig fornøyd ut

Jeg gikk i gang med å sjenke opp kaffen som var kokt slik at hun ble fornøyd. Ragnhild satt fullstendig naken på bordet og når hun fikk koppene stukket i hånda, hun bøyde seg frem så de tunge puppene hangg duvende foran øyene våre og gav Johan den ene. Johans pikk var fremdeles stiv etter oppsugingen, han flyttet på en av stolene og sa, Ragnhild knull meg mens vi drikker kaffe. Smilende skrevde hun over bena til sittende Johan grep rundt ståpikken fikk pikkhodet på plass og gled nedover den pikken hans. Hun ble sittende og vri på underlivet mot ham, knullet ham mens hun drakk kaffe.

 

Johan er nå så opphisset at han setter koppen fra seg og tar godt tak i hoftene hennes og forsterker hennes bevegelser, løfter henne, før han lar henne gli ned igjen, så klarte han ikke holde seg igjen, han presser seg nesten i bru mens han pumper henne full av sæd

Jeg sitter fremdeles på kne med en deilig utsikt ved bordet rett foran henne med spredte bein, ser den deilige fitten hennes glinse av sæden hans og venter på beskjed om at hun skal slikkes ren. Men de blir sittende å kose med hverandre, hus glir mykt frem og tilabake over fanger hans og nyter pikken som enda er står til hennes bruk.

Men den beskjeden kommer ikke da det virker som jeg blir oversett for øyeblikket, jeg er deres tjener idag og visste jeg måtte adlyde uansett ordre. Jeg går inn i stuen og setter på litt rolig musikk mens det de to nyter hverandre.

Når jeg kommer tilbake har hun gaått av ham og har godt grep rundt pikken, hun slikket fra toppen av hodet, nedover skaftet, og sugde pungen inn i munnen. I hver fall så mye som hun fikk plass til. Etter en stund fikk kukhodet inn i munnen. Hun sugde og slikket, og det var tydelig at dette var noe begge satte pris på.

Var det dette du ville, bli pult av meg mens han ser på, spurte Johan.

Ja smetter hun inn mellom sugingen, men nå må vi slappe av litt i stua sa hun, kommer du Johan sa hun og gikk svingende inn i stua. Den slanke blondinen gikk bevisst med brytene svingende foran oss, hun visste vi fulgte henne med øyene da hun bøyde seg frem ved sofan og plasserte to-tre fingrte opp i fitta, åpnet mot oss slik at vi så den røde blomsten som detfremdeles hang litt hvit sæd fra, hun dro deretter fingrene gjennom og slikket det i seg, mhhh, du smaker godt Johan hørte vi henne si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...