Jump to content

noen i Larvik området mellom 12-13.08 som vil treffes?


Recommended Posts

Posted

Hei

Noen i Larvik område som vil treffes mellom 12-13 august?alt fra et møte og ta en kaffe/øl/vin til kanskje noe mer spennende. Ta kontakt hvis det virker interessant. Jeg er åpnet for det meste av forslag for hvordan møtet skal være.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...