nuggi Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Hei Noen i Larvik område som vil treffes mellom 12-13 august?alt fra et møte og ta en kaffe/øl/vin til kanskje noe mer spennende. Ta kontakt hvis det virker interessant. Jeg er åpnet for det meste av forslag for hvordan møtet skal være. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.