Gå til innhold

Konas ( MissPigg) torsdagsdate :)


KoneFantasi

Anbefalte innlegg

Som jeg skriver i profilen er jeg ingen typisk cuck,men en mann som liker aspektet ved å låne ut, være flere, knulle en nyknullet mus.Jeg tenner vilt på at min deilige bedre halvdel kliner, flørter , knuller og aller helst kommer hjem med en sædfyllt mus. Mellom oss er avtalen at så lenge hun har kontroll på følelsene sine er det bare deilig om hun knuller noen andre.

Tidlig på torsdag formiddag dro min deilige kone avgårde på date med elskeren.

Shopping stod på timeplanen, og i og med at jeg vet at hun lenge har fantasert om å bli knullet i et prøverom, var jeg både spent og kåt, hjemme med ståpikken og deilige tanker.

Hun oppdaterte meg underveis, og fortalte at det ikke ble noe knulling på shoppingturen, men at hun skulle bli med han ut i båten senere. De ville ha en hel kveld sammen.

Hun var kjapt innom hjemme før de dro til båten, og jeg fikk noe deilige kyss, og hun kjente hvor hard pikken min var. Glad og oppspilt dro hun avgårde.

Sendte henne en melding på telefonen, om at hun mer enn gjerne måtte oppdatere meg noenganger underveis.

Unødvendig å fortelle at ettermiddagen foregikk en en rus av kåthet.

 

14.36 tikket denne inn: " Det er ganske sexy å ha lukten din på meg, og være på date med en annen :) "

 

17.53 " La akkurat til i xxxx for å spise mat etter et deilig knull midtfjords "

 

19.47 " Mett og god måtte vi stoppe på fjorden igjen og knulle mer. Jeg på toppen, red han til han stod i bue og fylte musen min Nå skal vi spise dessert på XXX"

 

Etter dette sendte jeg henne en mld, hvor jeg ba henne gi beskjed når de skulle dra fra båthavna, slik at jeg kunne ligge naken og klar for den fyllte deilige trange musen hennes når hun kom hjem.

 

23.38 " På vei inn o båthavnen nå, nyknulla og glad :) "

 

Jeg kledde av meg, la meg naken i senga med en bankende hard ståpikk. En ståpikk jeg virkelig hadde jobbet for å la være å runke tom mens jeg visste hun var ut og ble knullet, tatt..Tanken på henne naken og nytende med pikk i den vidunderlig, glattbarberte og deilige fitta si hadde gjort meg ør hele kvelden.

 

Jeg hørte det gikk i døra, skjønte at hun kledde av seg på badet nede, før jeg hørte den velkjente knirkingen i trappen opp til soverommet. Jeg var SÅ hard, SÅ kåt. Naken kom hun gående mot meg, og jeg løftet hånden og kjente på den sædfyllte musa hennes. Så glatt, så deilige... Ingenting er som sæddryppende mus.

Veltet henne over i sengen, og kjørte kuken i den allerede gjennomknulla fitta hennes. Mens jeg tok henne, kjente jeg hvordan sæden rant av henne. Hun fortalte velvillig , høylydt og rått om hva de hadde gjort, hvordan, og at han hadde sprutet knullemusen hennes full 3(!!) ganger på turen. Jeg knullet som en villman, sprutet den allerede velfyllte fitta hennes full av min ladning, når jeg dro meg ut, fosset sæden ut av henne. Vi tok en sigg , en liten cognac mens vi snakket om kvelden, og nesten før siggen var ferdigrøyket, var jeg klar igjen. Nok en runde på soverommet, denne gangen mens rabbit'en ble flittig brukt på den hovne kåte klitten hennes. Sengen var dryppende våt av deilig sæd og fittesaft..Vi var slitne, gjennomknulla og happy....

 

Jeg er så takknemlig for å ha verdens deiligste kone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...