Gå til innhold

biguy

Anbefalte innlegg

Hei alle.

Jeg er litt usikker på om dette er rett sted men gir det et forsøk. Som mange andre er det den lange søken på nett og andre steder tidkrvende og resulterer som oftets til ingen ting. Og når det kanskje skulle skje noe så trekker de seg. Heldigvis ikke altid.....

 

Så kanskje er dette et egnet sted for å møte nye. Som navnet mitt sier er jeg bi og liker lek med kjønn av alle slag når vi først møtes. Ingen sexgal mann men en vanlig mann fra Oslo med barn, hus, jobb mm. Har normale sunne interesser men liker å ta den helt ut en gang eller tre i året. Har erfaring med par fra tidligere og har vært fast husvenn over tid. Liker at treff skal gi lang og felles nytelse for alle og lenge.

 

Så det var min intruduksjon til denne siden selv om jeg bare prinsippielt vet hva cuckhold er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...