Gå til innhold

Sommer og tid for lek, men...

Gjest frekklek

Anbefalte innlegg

Gjest frekklek

Jeg synes det er rart ikke noen har noen deilige opplevelser å fortelle om her.

Sommer og leketid, og her inne er det ganske stille.

Neste uke har jeg ei drøy uke med min nye dame. Det kommer til å bli knull inne og ute, og er noen menn i nærheten så blir det spennende.

Tenker at når vi ligger på teppe i skogen og det dukker opp en mann som ser, vinker jeg ham nærmere.

Og vil hun runke el suge ham så får hun jo det.

Og vil hun kjenne kuken hans i fitta si, ja så får hun jo det og.. Blir spennende...

Da kommer hendelsene hit i skreven form.

Skriv inn dere og da, hva dere opplever..? Tipper det har relasjon til cuckold etc.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et fast forhold med et par i New York, faktisk. Møter de cirka hver 3 måned. Både mannen og kona tenner voldsomt på cuckolding. Hun elsker å ydmyke ham mens jeg knuller henne og han står ofte i et hjørne og runker. Noen ganger møtes vi hos de, andre ganger på et hotellrom i sentrum. Da hender det ofte at vi ringer hjem til ham og lar røret ligge av - sånn at han kan høre kona bli knullet som en hore på et hotellrom. Har truffet de av og på i flere år nå, og det har selvfølgelig aldri vært snakk om kondom.

#yolo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hadde deilig treff på hytta i sommer! Ingenting som slår litt deilig utelek i sommervarmen! :)

Er ingen utpreget naturist, men deilig å kunne leke naken ute i fri natur når man er alene og helt usjenert...

Her noen bilder som mannen tok av meg og hans deilige HW.

P1050782-K6.JPG...

DSC_1841-K6.JPG

P1050775-K6.JPG

Endret av Kinky6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...