Gå til innhold

Endelig, første gang med min kone.


Gjest konefantasi

Anbefalte innlegg

Gjest konefantasi

Selv om jeg tidligere har levd i andre forhold hvor vi har hatt sex med andre, og hvor jeg har lånt ut mine tidligere kjærester i stor stil, har det aldri skjedd med min kone.

Jeg er ingen cuck,men en mann som liker aspektet ved å låne ut, være flere, knulle en nyknullet mus...

 

Vi har akkurat kommet hjem fra ferie og hadde der en kjekk ferienabo, satt opp med han flere kvelder,drakk litt vin og greier, hver kveld sporet samtalen inn på sex. Han lot det komme godt frem at han var kåt på min kone og ville knulle henne. Likedant var det den siste kvelden, og vi begynte å prate on puling igjen, og hva jeg ville synes om hun knulla noen andre. Jeg svarte ærlig og sa at så lenge hun har kontroll på følelsene sine er det bare deilig om hun knuller noen andre.. :) Merket på de begge to at de ble kåte av at jeg sa det, så skar jeg bare igjennom og sa "Kan ikke dere bare stikke og knulle da" Han ble litt usikker, men hun "tok ansvar" hehe, resite seg og gikk mot rommet, snudde seg og sa, "Kom da" .Da tuslet han etter. 20 min senere kom de tilbake, fornøyde og nyknulla... Jeg dro med meg min kone inn , kåt som bare faen, og RÅknullet henne på sofaen, safter og sæd rant om hverandre, var superdeilig...Og etter det har sex'en bare fortsatt å være helt vilt deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...