gammelerik Posted July 22, 2013 Posted July 22, 2013 Hei! Da var det min tur til å hilse til forumet Måtte mange fantasier og gleder bli oppfylt Quote
Guest Norwegianhubby Posted July 23, 2013 Posted July 23, 2013 Hei og velkommen! Håper du finner deg til rette og at fantasier blir gjennomført! Skulle du ha noen spørsmål, spør gjerne Quote
gammelerik Posted July 23, 2013 Author Posted July 23, 2013 Hei og velkommen! Håper du finner deg til rette og at fantasier blir gjennomført! Skulle du ha noen spørsmål, spør gjerne Takk takk! Godt å se at det faktisk er noen som lever ut fantasiene sine Quote
Empire Posted July 24, 2013 Posted July 24, 2013 Er dessverre altfor mange som ikke tørr å leve ut fantasiene sine, men bare sitter på internettforumer og runker til den store gullmedaljen... Quote
gammelerik Posted February 13, 2014 Author Posted February 13, 2014 Da har jeg oppdatert min profiltekst, siden ting har skjedd siden sist God kveld til alle! Quote
Recommended Posts