gammelerik Skrevet 22. juli 2013 Share Skrevet 22. juli 2013 Hei! Da var det min tur til å hilse til forumet Måtte mange fantasier og gleder bli oppfylt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 23. juli 2013 Share Skrevet 23. juli 2013 Hei og velkommen! Håper du finner deg til rette og at fantasier blir gjennomført! Skulle du ha noen spørsmål, spør gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gammelerik Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Share Skrevet 23. juli 2013 Hei og velkommen! Håper du finner deg til rette og at fantasier blir gjennomført! Skulle du ha noen spørsmål, spør gjerne Takk takk! Godt å se at det faktisk er noen som lever ut fantasiene sine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empire Skrevet 24. juli 2013 Share Skrevet 24. juli 2013 Er dessverre altfor mange som ikke tørr å leve ut fantasiene sine, men bare sitter på internettforumer og runker til den store gullmedaljen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gammelerik Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Share Skrevet 13. februar 2014 Da har jeg oppdatert min profiltekst, siden ting har skjedd siden sist God kveld til alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.