Gå til innhold

På tide å stikke hodet fram og si hei


sissy_annabella

Anbefalte innlegg

På tide å si hei - Bor i Oslo og er ikke cuck - enda... Siden jeg ikke kan tilfredstille min kone,:o har hun nektet meg all adgang til sex. Da jeg ikke er en ordentlig mann lenger må jeg nå gå i damerundertøy og "sissypanties" til enhver tid - derav "sissy" - Jeg får heller ikke lov å tilfredstille meg selv eller gjøre sexuelle tilnærmelser til henne. Jeg får kun kysse henne på kinnet og slikke føttene hennes. Utad er vi et helt "normalt" (normalt - hva nå det måtte bety) par og vi har det veldig bra sammen.

Noen andre som har det slik? Kommuniserer gjerne både med dominante og underdanige.

sissy annabella

Endret av sissy_annabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk cuckoldpar:) - å komme med denne innrømmelsen her satt langt inne for meg, for det er ikke å lett fortelle om dette "offentlig". Når jeg tenker tilbake 20-25 år da min kone og jeg hadde sex daglig og jeg fikk sprute henne full og slikke henne når det passet meg har livet forandret seg mye. Først introduserte hun meg til dametruser - hennes - hun ville at jeg skulle gå med dem for hun syntes det var sexy (og sikkert også en forsikring om at jeg aldri vill prøve meg på andre kvinner, noe som jeg aldri har gjort heller). Neste steg var at hun ville at jeg skulle barbere meg - ok, ikke noe problem med det heller.

Nå, 25 år senere, er jeg helt hårløs og "sissyfied" og vi er kanskje mer sammensveiset enn før - ja, det er ydmykende å bli nektet all form for sex, gå med dameundertøy under de ellers så macho klærne jeg vanligvis går i, men det gleder henne og når hun er glad og lykkelig, har jeg det bra med meg selv.

Jeg går på noen medikamenter som trolig er årsaken til at pee-pee'en (hennes navn på den) har vanskeligheter med å bli hard - hun ler og kaller den en ubrukelig pyntegjenstand. Hun har enda ikke cucket meg, men jeg regner ikke det som usansynlig i fremtiden da hun sikkert med tiden vil savne en stor hard pikk i den barberte fitta si. Jeg har sagt til henne at det er opp til henne å få en elsker/bull - jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt. Vet ikke om hun er på gli enda, men hun er i alle fall klar over at den saken er det HUN som bestemmer. Ja, jeg er hennes sissy og slave, og hjemme kaller hun meg bare sissy.

Hvordan blir dere cuck'er ydmyket? Det må da være andre også som blir ydmyket på forskjellige måter av kone/kjæreste/bull?

sissy a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bootlicker

heisann! jeg er helt fersk her, men utrolig kult å se en norsk side oppe og går! virker som det er ålreite og seriøse folk her og håper det fortsetter slik!

kan jo kjapt fortelle om min situasjon..begynte cuckolding i jula faktisk. Dama er i hjembyen og har vært på "aktivt" besøk hos en gammel flamme og det var visst veldig godt. Fikk til og med et par bilder slengt i trynet...på mandag kommer hun hjem og skal visst sette meg på plass og virkelig skyte "hotwife" livstilen i gang. Hun er 22 og drømmer om en elsker godt oppe i 30 årene med større kuk enn jeg har...

 

igår fortalte hun meg at hun også har vært på en date tidligere i forholdet uten at jeg har visst det..nice! Neste drøm for henne akkurat nå er å rote med en kar på byen, rett foran trynet mitt...slemt, men samtidig ganske passende :)

 

flere som kjenner seg igjen her kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bootlicker

takk for det! tja...det er jo opptil henne det. jeg får bare nikke med hodet og takke for det jeg får...men kjenner jeg henne rett, så er du nok inne på noe der :) aldri opplevd det før, men en gang må jo være den første? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bootlicker

tar nok litt tid før de saftigste eventene skjer, men kommer nok til å poste her ;) først skal jeg nok settes kraftig på plass...så får tiden vise hva hun finner på etter det! ønsker alle som leser et riktig godt nyttår ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bootlicker

nå har hun fått meg til å kjøpe henne nye klær da...klær som skal brukes på dates med elskere, så hun er tydeligvis igang med å planlegge ;) bare adlyder og bruker penger jeg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun skal ut med elskerne sine, får du passe på å finne fram de mest stilfulle og ufordrende klærne for henne da, slik at du er sikker på at elskerne hennes tenner og gir henne masse stor pikk og spruter henne full gang på gang. Får hun nok pikk andre steder, er det nok store sjanser at DU ender opp med fittenekt, ja - synes ordentlig synd på deg:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...