Gå til innhold

hevnen


spacwolf

Anbefalte innlegg

dette er den andre historien jeg har laget og er lagt etter inspirasjon jeg fikk i dag :)

 

hevnen .

 

for et par år siden var jeg på byen og traff Mona og Trond og de ga meg deilig en kveld jeg ikke glemmer.

etter den gangen har vi jevnlig møttes og hatt det deilig sammen, men jeg og Trond har noen ganger hatt lyst til å ta litt hevn på Mona fordi hun

er en meget dominerende dame.

 

en kveld satt vi over ett par øl og diskuterte hva vi skulle gjøre og vi kom inn på hevntankene våre og etter en time var planen klar ;)

vi arrangerte en guttfest og sa til Mona at hun måtte ta seg en tur på byen slik at vi gutta fikk se helgens storkamp på tv`n.

Helga kom og en time før kampen begynte gikk jeg og Trond til aksjon, Mona sto på badet og sminket seg da vi kom inn, hun hadde på seg en sort bh med en gjennomsiktig truse.

jeg og Trond gikk bort til henne og begynte å kose å stryke på henne,vi tok av oss klærne og fortsatte med kosinga.

 

hun gikk ned på knær og begynte å suge oss slik hun er ekspert på, vi foreslo at vi skulle flytte oss inn på soverommet og hun ble med, da vi kom inn begynte hun å kommandere som vanlig

men da sa vi "ikke faen Mona! nå er det vår tur", vi fant frem utstyret vi hadde kjøpt og satte i gang.

først la vi to stenger som gikk parallelt med sengen i hoftehøyde og gjorde den fast, så tok vi og tredde føttene hennes inn i 2 pelskledde hanker som hadde en ring i andre enden og ringene tredde vi inn

på stengene slik at Mona kunne trekke føttene sine opp til brystene sine men ikke samle dem,vi la også frem noen oljer som vi la i fotenden av senga.

 

deretter brukte vi puter slik at hun fikk en halvveis oppreist stilling og i over munnen hennes putta vi en lær maske som gjorde at hun ikke kunne snakke men tillot at hun kunne puste,hendene hennes ble bundet i en halvvegs v form

som et siste trekk fant vi frem butterfly doildoen som vi tredde på henne og den koblet vi til en timer som satte på dildoen hver halve time i et par minutter hver gang.

mens det hele foregikk hadde Mona kulerunde øyne og munnen gikk opp og igjen uten at en lyd kom ut og vi gutta storkoste oss.

 

noen minutter senere ringte det på døra og jeg gikk inn på soverommet og sa til mona "nå får vi besøk så du må være stille eller må ta konsekvensene selv!" og jeg gikk ut og lot døra stå på gløtt.

på døra sto de 3 mennene som vi hadde invitert, morten, marius og martin eller 3M som vi kaldte dem, disse gutta gjorde alt sammens og det gikk rykter om at de hadde delt en del damer sammens.

 

øl ble åpnet og stemningen var god da kampen begynte og ikke lenge etterpå måtte marius på toalettet for å pisse, og måtte da passere soverommet hvor mona lå å ventet.

både jeg og trond var spent da han kom tilbake men vi skjønte fort at han kke hadde oppdaget noen ting, noen minutter var det min tur og jeg sørget for å la soveromsdøren stå litt videre slik at hun var lettere å oppdage.

Morten var nestemann ut på toalettet og da han kom tilbake stoppen han i stuedøren og kikka på meg og trond med spørrende øyne, vi begge bare nikket til han og smilte,

han snudde øyeblikkelig og gikk inn på soverommet med et stort glis på munnen.

merkelig nokk så merket ingen at han ble borte og ca 10 minutter senere måtte marius igjen på toalettet igjen,

og denne gangen kom han ikke tilbake, etter en stund begynte martin å lure på hvor svierbrødrene hannes ble av og trond foreslo at han gikk å så etter dem,noe han gjorde.

 

jeg og trond ventet til det var pause i kampen før vi gikk og så etter hva som skjedde.

 

det første vi fant var dildoen som lå i gangen og lyset var på i soverommet, vi gikk inn og fant marius i full gang med å slikke fitta til mona men de 2 andre lot mona suge dem på tur, og det lot til at hun likte behandlingen.

jeg fant meg en stol og tittet på gutta i aksjon mens trond kledde av seg og runket foran ansiktet til mona,gutta byttet snart plass og de begynte å knulle henne etter tur.

 

etter å ha sett på guttene knulle mona etter tur fant jeg ut at det var på tide å bli med ,men siden jeg mente at d begynte å bli liten plass lot jeg mona slippe løs mot en lovnad om at hun adlød meg og trond denne kvelden og natta,

hun reiste seg opp og jeg kommanderte maruis på ryggen og mona sank ned på pikken hannes, martin begynte å smøre inn rumpehullet hennes og snart var han i gang med å knulle henne analt.

mona hadde det travelt nå med en pikk i hver hånd og alle hull fylt med kuk, og det kom lyder fra henne som hverken jeg eller trond hadde hørt før (og vi har hørt mange!!), det virket på meg som mona fikk mange små orgasmer på rad,

mens hun tilfredstilte oss gutta med kroppen sin, etter et par minutter med intensiv knulling begynte martin å stønne høyt og ga mona sin første sæd ladning i rumpa og noen sekunder etterpå kom maruis med sin ladning i fitta.

 

de begge trenge en pause så jeg benyttet muligheten til å snu mona rundt og la kuken min gli inn i den ventende fitta hennes,hu va god å klissete men jeg pumpet kuke min inn og ut av henne hardt og nøt hvert sekund av det, mens jeg

holdt på sprutet trond sæden sin over monas bryster og morten sendt sin ladning inn i munnen hennes, det synet ble for mye for meg og jeg trakk meg ut og sprutet sæden min oppover magen hennes.

 

etter at vi hadde trukket oss ut av henne lå hun bare og skalv og laget små klynkelyder, vi lot henne komme seg litt før vi kommanderte henne til å rengjøre kukene våre for neste runde noe hun gjorde lydig,og snart var knullinga

av mona i full gang, trond kommanderte mona til å ri han da marius snek seg opp bake henne og stappet kuken sin opp i fitta hennes, de fant fort takten og mona skrek ut i en ny orgasme som var sterk.

snart hadde alle gutta gitt mona en ny ladning sæd og det rant ut av alle hull og nedover brystene og magen hennes.

 

vi fant ut at hun trengte en pause, så jeg og trond bar henne til dusjen, hvor vi med hver vår svamp rengjorde mona etter alle kunstens regler ,og at hun var sliten var lett å se.

mens vi holdt på sa mona ikke ett ord men mens vi tørket henne med håndklær kysset hun oss begge og takket oss for en deilig opplevelse, og vi lurte på om vi skulle avslutte eventyret men da sa mona "og skuffe de deilige guttene!?"

hvor hun tok på seg morgenlåpen og gikk inn til guttene på soverommet.

 

Denne kvelden måtte jeg og trond vaske hene 2 ganger til før hu sa takk for seg, den siste gangen var det bare meg å trond igjen som koste oss med henne og jeg tror hu var stolt av at hu hadde slitt ut 3M gutta.

 

 

HA GOD SEX

 

Hilsen Spacewolf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...