Gjest konefantasi Skrevet 16. juli 2013 Share Skrevet 16. juli 2013 Er her nå, flere på ferie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duracell Skrevet 20. juli 2013 Share Skrevet 20. juli 2013 Kom med din kone til Mamutlar så får du din fantasi er der nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 29. juli 2013 Share Skrevet 29. juli 2013 Det må vel skje litt av hvert i Alanya! Det er i hvert fall mange nordmenn som ferierer der, Men kanskje ikke like utbredt der borte ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakla Skrevet 30. juli 2013 Share Skrevet 30. juli 2013 Min kone har vært der en del ganger, og det er veldig populært for Tyrkiske menn å ta med skandinaviske damer opp på borgen på kvelden. Mange som nyter utsikten med en tyrkisk mann bak seg. Min kone har gjort det et par ganger, og det beste sier hun er å ha på seg kort skjørt, uten noe under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vali_ent Skrevet 31. juli 2013 Share Skrevet 31. juli 2013 Reiser med fruen til Alanya i morgen Hun er lysten på å møte flere menn der nede, også en norsk guttegjeng på tur , krysser fingrene for litt action, kondomene skal vi glemme igjen hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne1 Skrevet 4. august 2013 Share Skrevet 4. august 2013 Spennende, få høre hvordan det går da? Og ta litt bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_a Skrevet 13. august 2013 Share Skrevet 13. august 2013 Herlig tråd. Både guttegjeng på tur og en tyrker på borgen er ideer med klasse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 13. august 2013 Share Skrevet 13. august 2013 Reiser ned imorgen. Håper å treffe en flott HW der nede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fucker Skrevet 18. august 2013 Share Skrevet 18. august 2013 Hun kan problemfritt få en opplevelse i Hamam hvis hun velger et sted hvor hun får mannlig betjening. Ulempen er at jeg ikke tror det er så vanlig at badebetjenten "slipper seg løs" hvis han skal se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
irregulartr Skrevet 8. februar 2015 Share Skrevet 8. februar 2015 Hei .. Jeg er 26 år gammel singel fyr fra Alanya-Tyrkia ... Jeg er interessert i med gifte kvinner (koner) ... Hvis du tenker på Alanya-Tyrkia ferie, jeg ønsker å bli kjent med hverandre bedre .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen Skrevet 15. februar 2015 Share Skrevet 15. februar 2015 Skal til alanya i påska Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.