duracell Posted July 20, 2013 Posted July 20, 2013 Kom med din kone til Mamutlar så får du din fantasi er der nå Quote
klodrian Posted July 29, 2013 Posted July 29, 2013 Det må vel skje litt av hvert i Alanya! Det er i hvert fall mange nordmenn som ferierer der, Men kanskje ikke like utbredt der borte ??? Quote
lakla Posted July 30, 2013 Posted July 30, 2013 Min kone har vært der en del ganger, og det er veldig populært for Tyrkiske menn å ta med skandinaviske damer opp på borgen på kvelden. Mange som nyter utsikten med en tyrkisk mann bak seg. Min kone har gjort det et par ganger, og det beste sier hun er å ha på seg kort skjørt, uten noe under. Quote
vali_ent Posted July 31, 2013 Posted July 31, 2013 Reiser med fruen til Alanya i morgen Hun er lysten på å møte flere menn der nede, også en norsk guttegjeng på tur , krysser fingrene for litt action, kondomene skal vi glemme igjen hjemme Quote
Guest Hansanne1 Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 Spennende, få høre hvordan det går da? Og ta litt bilder Quote
Alex_a Posted August 13, 2013 Posted August 13, 2013 Herlig tråd. Både guttegjeng på tur og en tyrker på borgen er ideer med klasse! Quote
Manandwife Posted August 13, 2013 Posted August 13, 2013 Reiser ned imorgen. Håper å treffe en flott HW der nede. Quote
Fucker Posted August 18, 2013 Posted August 18, 2013 Hun kan problemfritt få en opplevelse i Hamam hvis hun velger et sted hvor hun får mannlig betjening. Ulempen er at jeg ikke tror det er så vanlig at badebetjenten "slipper seg løs" hvis han skal se på. Quote
irregulartr Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Hei .. Jeg er 26 år gammel singel fyr fra Alanya-Tyrkia ... Jeg er interessert i med gifte kvinner (koner) ... Hvis du tenker på Alanya-Tyrkia ferie, jeg ønsker å bli kjent med hverandre bedre .. Quote
Recommended Posts