BullOslo Skrevet 17. november 2010 Share Skrevet 17. november 2010 Hei! Hvis du er en stakkarslig cucky, med eller uten kvinne, så kan du komme på besøk hos meg. Instilling: Underdanig Antrekk: Dameundertøy (Hva du har utenpå gir jeg beng i) Oppgaver: Ris på rumpa, husarbeid i dameundertøy Om deg: Du er en cuckold, enten med eller uten partner, som søker nedverdigelse og tjenerskap hos en mann med 78 kvm stor leilighet. Den trenger rengjøring og husarbeid. Du har middels eller liten penis, og du vil få fotografert din Herres penis sammen med din penis - og få lagt resultatet lagt ut her. Dersom du har partner, bryr jeg meg lite om hvorvidt hun er interessert (eller vet om) din behandling hos meg. Dersom du har en partner, antar jeg at du selv forteller om dine ydmykelser som skjer her. Hvis du ikke forteller din partner om dette, er det også OK for meg. Dersom din partner er med på dette, vil jeg gjerne ha henne med - enten for å ha sex med henne, eller bare som en tilskuer for å le av hva for en patetisk tusseladd du er Jeg har selv en kvinnelig dominant som partner. Hun er ikke interessert i deg. Dersom du er veldig heldig, får du kanskje vaske undertøyet hennes for hånd - under mitt oppsyn Ta kontakt på privat melding. (At dette blir mellom oss og ingen andre, er en selvfølge) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.