Gå til innhold

Kom og besøk meg, din lille cucky-slut!


BullOslo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hvis du er en stakkarslig cucky, med eller uten kvinne, så kan du komme på besøk hos meg.

 

Instilling: Underdanig

Antrekk: Dameundertøy (Hva du har utenpå gir jeg beng i)

Oppgaver: Ris på rumpa, husarbeid i dameundertøy

 

Om deg:

 

Du er en cuckold, enten med eller uten partner, som søker nedverdigelse og tjenerskap hos en mann med 78 kvm stor leilighet. Den trenger rengjøring og husarbeid. Du har middels eller liten penis, og du vil få fotografert din Herres penis sammen med din penis - og få lagt resultatet lagt ut her.

 

Dersom du har partner, bryr jeg meg lite om hvorvidt hun er interessert (eller vet om) din behandling hos meg. Dersom du har en partner, antar jeg at du selv forteller om dine ydmykelser som skjer her. Hvis du ikke forteller din partner om dette, er det også OK for meg.

 

Dersom din partner er med på dette, vil jeg gjerne ha henne med - enten for å ha sex med henne, eller bare som en tilskuer for å le av hva for en patetisk tusseladd du er ;)

 

Jeg har selv en kvinnelig dominant som partner. Hun er ikke interessert i deg. Dersom du er veldig heldig, får du kanskje vaske undertøyet hennes for hånd - under mitt oppsyn :D

 

Ta kontakt på privat melding.

 

(At dette blir mellom oss og ingen andre, er en selvfølge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...