kevin23 Posted July 6, 2013 Posted July 6, 2013 Vi er ett elskerpar (22 og 24 år) som vil være i kristiansand til helga og søker derfor ei jente som vil være med eller ett par. Ta kontakt på pm, så tar vi det videre derfra;=) Quote
kevin23 Posted July 10, 2013 Author Posted July 10, 2013 dårlig respons fra jentene og parene her, vi kan kanskje åpne for en mann også dersom det er rette person Quote
pinoks Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 Hva søker dere i en ung mann? Er i kr.sand og kunne vært interessert i å treffe dere. Hva liker dere, og hva er dere ute etter? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.