Gå til innhold

Handletur


Dave W

Anbefalte innlegg

Vi var ute og handlet, og innom et apotek. Jeg skulle ha noe på resept så vi måtte gå til disken der en godt voksen dame på vår egen alder ekspederte. Da jeg skulle betale brøt min kone inn: "Glemmer du ikke noe?" Jeg så litt spørrende på henne. Samtidig kunne jeg merke at farmasøyten så litt spesielt på oss - konas spørsmål kom i en litt sånn dominerende tone. Så la hun til: "Du husker vel at Petter kommer besøk nå i helgen?" Når vår venn og hennes elsker Petter kommer er det mitt ansvar å sørge for at alt vi (de) trenger er på plass, men jeg pleier jo å handle det diskret på supermarkedet. Nå ville hun tydeligvis ydmyke meg foran denne voksne damen. Jeg kjente at jeg rødmet litt, men jeg måtte jo bare si det: "Eh, jo, en pakke kondomer." Tror det var et svakt, ironisk smil hos farmasøyten da hun så på meg før hun snudde seg for å finne. Så snudde hun seg halvt tilbake. "En spesiell type?" Jeg nølte, men kona så rett på meg: "Du vet hva Petter vil ha?" Og jeg stammet videre: "Eh, ja, om dere har de der ekstra store..." Joda, det hadde de. Og da hun la pakken på disken og jeg skulle betale, smilte hun litt skjevt - til min kone. Jeg var varm og rød og flau da jeg betalte. Virkelig ydmyket foran en fremmed, voksen kvinne som tydelig hade vist at hun skjønte jeg var cuckold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På konomderiet selges fortsatt kondomer over disk, så dette er fullt gjennomførbart den dag i dag. Bortsett fra at det stor sett er unge smellvakre jenter som jobber der.

Et tips er å kjøpe pakken med de store til elskern, og idet du skal betale kommer kona med Mi-cro pakken - og her er din!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...