Mr_x Skrevet 28. juni 2013 Share Skrevet 28. juni 2013 Hei! Jeg er en ungkar som skal ut på byen i Oslo denne helgen og lurte på om det var noen seriøse par som ville treffes? Evt. En som vil låne bort sin kone så jeg kan mette henne!!! Se profil for mer info! Renslighet og diskresjon er Viktig! Noen seriøse der ute?? Ta kontakt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jobbpar Skrevet 3. juli 2013 Share Skrevet 3. juli 2013 Gjerne det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pari40og50 Skrevet 8. juli 2013 Share Skrevet 8. juli 2013 Vi er uerfarne men har fantasert mye om trekant. under samlei blir vi begge veldig kåte når vi (jeg) nwvner til henne hvordan det ville ha vært om hun hadde en annen kukk i munnen sin. Hun får orgasme som regel rett etter det. Alikevel har vi ikke hat trekant så langt. Jeg mener hun er ganske søt og pen og slank. Jeg vet ikke om andre men når hun får på seg en av sine briller har bare lyst å kysse henne eller bli sugd. Vi har en totalt enighet at hun kan maksimalt nytte sex med annen mann. Det blir bare herlig! Vi bor på skedsmokorset. Det er ikke så langt fra Oslo og sikker kan finne ett fint sted hvor vi kan treffes. Klem! Par i40 og 50 årene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.