Gå til innhold

Min kjærestes fortid


par32

Anbefalte innlegg

Jeg traff min kjære for 3 år siden. Vi hadde begget flyttet til fra våre hjemsteder og endte opp i samme by (hun studere, jeg jobbe). Jeg traff henne på byn etter hun hadde bodd her i bare 5 uker. Det endte opp med knulling samme kveld og kondom var ikke et tema. Vi ble fort kjærester og da begynner man å spørre hverandre om ting og tang. Jeg spurte om hun hvor mangen forskjellige gutter hun hadde pult på kortest til, og det var rett før hun traff meg. Hun hadde nettopp ligget med 4 forskjellige gutter på fire uker. (5 med meg på fem uker) Det sytes jeg den dag i dag er opphissende å tenke på hvor horete hun var. Hun brukte ikke kondom med noen av de så de sprutet henne i fitten og på puppene som de ville selv. Hun sa også at da hun var 19 pulte hun en mann på over 40 år, også uten kondom. Hun elsker å føle kuken og spruten i fitten. Da jeg foreslår at hun skal ligge med andre, sier hun at med kondom er uaktuellt. Det syntes jeg er herlig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min sier at hun nok har hatt 100 + menn, hun har alltid tatt de hun vil ha.

Etter at vi ble kjærester for 5 år siden har hun sikkert hatt sex med 30 andre, noen ganger 3-4 samme kvelden.

Som regel sammen med meg, men ikke alltid. Elsker å bli sprutet inni, hardt og mye.

Deilige kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en liten tankevekker er jo at om hun knuller en veldig hyggelig mann som nettopp har vært i Brasil og luftet kølla uten kondom..

 

Det kan være en liten tankevekker..

 

Jeg oppfordrer alle til å bruke kondom med fremmede partnere...

Det er kjipt der og da, men etter den søte kløe kommer den sure svie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...