Gå til innhold

Nok sæd i fitten?


par32

Anbefalte innlegg

nok sæd i fitta ja - det lurer jeg på også. Den gangen jeg fikk lov til å knulle hun jeg er gift med og sprute i henne, forsøkte vi det - dvs hun tok på seg trusen mens hun hadde spruten inni seg men alt lakk ut ganske fort og undertøy og bukser ble gjennomvåte. Hvordan i all verden klarer en cuckoldres å beholde ladningen i seg og fore cucky med creampie hvis det går noen timer fra hun ble besprutet til hun blir tungebetjent av cucky? Tampong?? Den vil vel suge opp guffa..? Noen som har noen tekniske erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi opplever at det eneste som virkelig funker er at hun tar med mannen hjem, jeg er ute, men i nærheten.

Så snart de er ferdige, blir hun liggende i senga til han går, så sender hun sms til meg og, vips, står jeg i døra og beskuer en sprikende, kåt og nypult kjæreste som bare venter på at jeg skal rydde opp.

Hvis vi ikke gjør det på denne måten er det ikke mye synlig sæd igjen i henne, men smaken og luktene av en annen manns sæd er jo der, og sååå deilig å slikke henne der da. Også å kysse henne og det smaker sæd og pikk av munnen hennes er deilig.

Men, nei det er vel ikke lett å ta vare på den hvis hun skal opp på bena. Da er den fort vekk.

 

 

Iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok rett, MMF er tingen...

Erfaringen min er at det meste av sæden renner ut av fitta når kuken trekkes ut etter "endt jobb".

Har sett dette ved selvsyn en rekke ganger, da gjelder det å være på plass, ikke et sekund å miste....

 

Men når hun ligger på ryggen og løfter fitta litt opp samtidig, da holder sæden seg inne i henne;

Ser da fint hvordan skjeden hennes er helt åpen og den gråhvite sæden finnes dypt inne i henne.

Etterhvert som skjeden trekker sag sammen, presses sæden ut og da er tiden inne for å slikke henne ren....

Jeg er nesten alltid tilstede, eller i nærheten når elskeren knuller henne så da blir det nesten alltid "premie" å få...

 

I den første tiden kom hun til meg (jeg ventet i rommet ved siden av) med trusa på etter at de var ferdig knullet;

Da var nok det meste av sæden forsvunnet;

Selvfølgelig smakte det sæd av fitta hennes, men det var ikke så mye... noen ganger smakte det nok sæd av munnen hennes også..

Hun sa det kom av at hun pleide å kysse kuken (dypt) god natt før hun kom inn til meg... Deilig det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, MMF er det beste. Om hun ligger litt på siden med han inne i seg bakfra, kan cuck få lov til å slikke henne samtidig. Og behandle(slikke) henne videre når bull spruter henne full og akte glir ut av henne. Hun nyter å smake på den våte halvstive som nettopp har vært inne i henne, og kjenne at cuck slikker henne ren. MMF er best !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Det er nok rett, MMF er tingen...

Erfaringen min er at det meste av sæden renner ut av fitta når kuken trekkes ut etter "endt jobb".

Har sett dette ved selvsyn en rekke ganger, da gjelder det å være på plass, ikke et sekund å miste....

 

Men når hun ligger på ryggen og løfter fitta litt opp samtidig, da holder sæden seg inne i henne;

Ser da fint hvordan skjeden hennes er helt åpen og den gråhvite sæden finnes dypt inne i henne.

Etterhvert som skjeden trekker sag sammen, presses sæden ut og da er tiden inne for å slikke henne ren....

Jeg er nesten alltid tilstede, eller i nærheten når elskeren knuller henne så da blir det nesten alltid "premie" å få...

 

I den første tiden kom hun til meg (jeg ventet i rommet ved siden av) med trusa på etter at de var ferdig knullet;

Da var nok det meste av sæden forsvunnet;

Selvfølgelig smakte det sæd av fitta hennes, men det var ikke så mye... noen ganger smakte det nok sæd av munnen hennes også..

Hun sa det kom av at hun pleide å kysse kuken (dypt) god natt før hun kom inn til meg... Deilig det og.

 

Hehe, MMF frister veldig! hvertfall etter det du beskriver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 måneder senere...

Jeg bruker menskopp etter at elskeren min har fylt meg opp med sæd.

Den holder all sæden på plass helt til jeg tar den ut når jeg har kommet hjem og er i seng med mannen min.

Min mann elsker å pule meg når jeg kommer hjem full av sæd.

Menskoppen bruker jeg vanligvis som et alternativ til tampong under menstrasjon, men det fungerer helt fint til begge formål ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest TheQueenAndSirDuke

Vi hadde faktisk en episode i fjor hvor Dronninga etter å ha blitt knullet i en park på den ene siden av Oslo, satt seg i bilen og kjørte nesten en halvtime og møtte meg i en park på den andre siden, der jeg fikk slikke henne ren. Og hun hadde faktisk klart å knipe så godt at mye sperm var inntakt, og rant i en hvit, tydelig strøm fra fitta, med distinkt lukt og smak. Faktisk den eneste gangen jeg kan si med overbevisning at jeg har slikket i meg creampie. MMmmmm, deilige Dronninga!

 

Kåt, kåt, kåt og heldig

Hertug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...