Gå til innhold

Hotellweekend med elskeren


Vegard

Anbefalte innlegg

Sitter her alene nå, mens hun for noen timer siden dro for å møte elskeren sin. De skal tilbringe helgen sammen på hotell i hovedstaden. Kinotur og restauranter, men først og fremst dobbeltrom et par døgn...

 

Hun dro før jeg kom hjem fra jobb, men hun sendte meg MMS-bilde av nyfrisert mus. Føler meg egentlig misunnelig på at han skal få kose seg med henne et par dager i strekk nå, og har bare konstatert at hun har gått rundt og smilt og gledet seg den siste tiden. Som regel sender hun meg en tekstmelding hver kveld når hun er sammen med ham, men siden jeg ikke har hørt noe fra henne ennå, har jeg en mistanke om at de driver på med en eller annen aktivitet ;-) Forrige hele weekend de hadde sammen hadde han kommet i henne 3 ganger fredag, 3 ganger lørdag og to ganger søndag, så de er nok busy...

 

Hun har sagt at jeg kanskje kan få en bildemelding for første gang, så jeg krysser fingrene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig å høre, vi gleder oss til fortsettelsen.

Min er forøvrig på fest på jobben, hvor også elskeren hennes jobber. De kommer helt sikkert til å knulle på et eller annet bakrom.

Og jeg tviler på at jeg ser henne før utpå dagen i morgen. De hadde tre dager sammen sist uke. veldig blid dame da!!

 

:-)

iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse historiene er de beste innleggene. Fortell oss gjerne mer om det som hender... MMS bildet hadde det jo vært artig å sett også:-)

 

Misunner følelsen av å sitte hjemme, lure på hva som skjer... ikke få alle svarene man lurer på mens hun er borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat pratet med henne, hun hadde vært for opptatt i går... ;-)

 

3 ganger hadde det blitt i går. Første gangen hadde hun sugd ham til han kom i munnen hennes, men hun hadde ikke klart å svelge unna alt, bare det meste. Her ble jeg litt overrasket. Hun har ALDRI svelgt en eneste dråpe fra meg på alle årene vi har vært sammen, men når hun er sammen med ham prøver hun å svelge hele ladningen. Jeg ble nesten litt snurt nå...

 

Hun hadde ikke tid til å prate så mye med meg, men hun skulle prøve å sende meg oppdatering i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt sånn det er å være cuckold Vegard... Elskeren kan gjerne få visse privilegier som cuckolden nektes... At hun svelger for ham og ikke for deg er kanskje bare begynnelsen. Neste trinn blir kanskje at hun ikke lenger vil ta deg i munnen i det hele tatt ? For ikke å snakke om at det kan bli adgang forbudt mer generelt... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du sa om at hun svelget hans, men ikke ditt, det ga meg en solid boner

 

Hun fortalte meg at hun hadde svelget to ganger i løpet av helgen. Andre gang hadde hun klart å svelge unna alt, siden det ikke kom så mye som første gangen. Ja, jeg synes jo det er litt rart at hun svelger sæden hans to ganger i løpet av en helg, men aldri en dråpe fra meg på alle disse årene. Jeg har heller ikke fått pule henne etter helgen, hun har bare sagt at hun har vært for trøtt.

 

Hun er på besøk i hjembyen sin i helgen, men hun sa på forhånd at hun ikke trodde det ble tid til å møte elskeren i løpet av oppholdet. Men jeg fikk nettopp telefon om at hun var på vei for å besøke ham. Jeg skjønte jo egentlig at hun ikke kom til å klare å holde seg unna... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel Vegard - her virker det som det er en interessant utvikling på gang ;-) Litt synd på en måte at hun bare sier hun er trøtt, men etter hvert vil hun kanskje bli litt mer direkte og eksplisitt? Det er jo en velkjent greie dette, at en cuckold etter hvert må finne seg i visse regler som skal gjelde. At hun ikke lenger vil ta cuckolden i munnen er gjerne første trinn og symbolsk en viktig markering - en ting er at det er visse privilegier som er forbeholdt elskeren, men det er også noe med at en bestemt kvinne ikke skal ligge på kne foran sin lydige cuckold-mann med hans manndom i munnen, det blir liksom helt galt budskap.... Hun bør egentlig forklare dette, og sette opp viise faste regler. Det kan for eksempel også være at en viss tid før hun skal treffe en elsker får du ikke lenger ha sex med henne, eller kanskje ikke engang se henne naken, eller ikke ta på noen av de mer erotiske delene av kroppen hennes (ingen berøring av rumpe eller bryster), fordi hun nå noen dager vil spare dette til elskeren. Og så kanskje noen regler som gjelder deg også, for det er vel naturlig at det er hun som styrer din sex? Så i den samme perioden ingen utløsning for deg, masturbering strengt forbudt, helt til hun kommer hjem fra elskeren og gir deg lov - kanskje etter at du først har utført visse plikter? og slik kan det fortsette, med mer eller mindre faste og mer eller mindre strenge regler.... Hold oss oppdatert om utviklingen Vegard - og hvisk din kjære i øret at hun vil gjøre det enda mer spennende for sin lydige cudkold om hun er tydelig på hvilke prinsipper og regler som skal gjelde. Lykke til videre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
He he. Velkommen i klubben. Kona har helt sluttet å ta den i munnen. Hun suger kun elskeren. Nå har det blitt perioder at jeg ikke slipper til i det hele tatt. Føler meg litt snytt da jeg har ventet lenge på å få en fyllt fitte hjem. Men må leve med det. :-(

 

Måtte ta opp igjen en gammel tråd. Joda, det ser ut til at du fikk rett....;-) Hun har ikke sugd meg på evigheter, og sa rett ut her om dagen at hun ikke blir spesielt kåt av kuken min nå som hun har tilgang til en mye bedre. I dag igjen hadde elskeren kommet i munnen hennes, og hun hadde svelget unna som om det er det naturligste i verden. Senere, i dagens andre runde, hadde han sprutet i fitta hennes. Selv om hun bare treffer ham nå og da (av og til med et par måneders mellomrom), har han garantert sprutet mer sæd i henne det siste året enn jeg har.

 

For en måned siden følte jeg skikkelig ydmykelse og misunnelse. Hun kom trippende naken ut fra badet med sin deilige kropp og nybarberte mus, og jeg fikk sinnsykt lyst på henne. Men hun plukket opp laptopen sin og sa at hun skulle ha webcamsex med elskeren, og at jeg ikke måtte komme inn og forstyrre. Så jeg måtte bare se den fine rompa hennes forsvinne inn på gjesterommet, og gå og legge meg alene. Og kåt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som dere har et intenst cuckold-forhold på gang der, Vegard. Du må sitte utenfor og bare fantasere om hva hun gjør der inne foran kamera. Hvordan føles det å bli ydmyket på den måten? Har hun latt deg se bilder av henne og elskeren som har seg, eller blir det også overlatt til fantasien din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...