Gå til innhold

Hej alla.


ingenlon

Anbefalte innlegg

Hej.

 

Jag är en kille på 37 år från sunne i värmland, jag som så många andra svenskar är i norge på jobb, jag arbetar på gardemoen, så runt jessheim vore bra om ni bor...

 

Jag är 176 cm lång blåa ögon mörkblont hår, jag är smal eller som jag säger vältränad ;)

 

Under tiden jag är här och jobbar så söker jag efter par eller flickor för härliga okompliserade möten i erotikens tecken..

 

Jag är mycket öppen och lättsam att ha att göra med och jag vet att nej är nej är nyfiken på det mesta när det handlar om sex, är även bi nyfiken och för mig så betyder det runk och sug.. kan kanske även knulla analt men inte bli knullad.

 

som jag skrev så är jag nyfiken på det mesta som tex att titta på när ett par har sex, eller knulla frun undertiden mannen tittar på eller vi båda knullar henne med eller utan bi inslag, det är ni som bestämmer vad som ska hända..

 

Låter det intresant så pm mig så kan vi chatta lite innan eventuellt en träff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...