goway Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 Vi er ett par som holder til i oslo, og ser etter en mann eller fler som tilfredstille kjæresten min mens jeg må se på. Vi har truffet andre menn/par tidligere, men cuckoldfantien har vi ikke testet ut i praksis. Jenta mi er 22 år, og jeg er 37. Din alder kan være hva som helst egentlig. Fantasiene våres er at hun finner noen med solig(større jo bedre) utsyr, og lar han ta henne , mens hun og han er nedsettende mot meg. Kanskje jeg får lov til å slikke henne, eller må suge mannen osv. Som sagt er vi ferske på denne fantasien, så om du/dere er int så gjerne gi oss ett svar. Par kan også svare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snetingdal Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 I,m in.... Send på en mld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 15. juni 2013 Share Skrevet 15. juni 2013 Jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 25. juni 2013 Share Skrevet 25. juni 2013 Gjerne med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo25_M Skrevet 25. juni 2013 Share Skrevet 25. juni 2013 Hei, ung mann på 25 her. Har erfaringer med dette fra før av. Tenner meg godt å knulle andres dame foran partner og pule jenta godt. Du kan godt få lov til å slikke henne litt mens jeg knuller henner og eller slikke oss begge rene etterpå Er veldig interessert, bilder på profil. Ta kontakt på pm om det høres interessant ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maliradojica Skrevet 27. juni 2013 Share Skrevet 27. juni 2013 Hei jeg er med Jeg har ikke noe erfaring med dette så det blir spennende Ta kontakt om det høres interessant ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 4. juli 2013 Share Skrevet 4. juli 2013 Jeg kan ikveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_x Skrevet 4. juli 2013 Share Skrevet 4. juli 2013 Høres spennende ut;). I'm in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian34 Skrevet 4. juli 2013 Share Skrevet 4. juli 2013 Hei h er i jeg stiller, ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemt1966 Skrevet 8. juli 2013 Share Skrevet 8. juli 2013 Hei. Jeg er en mann på 46 år i Oslo som gjerne vil være med dere på et slikt cuckold opplegg. Jeg er sunn og frisk, trener regelmessig, er 190 cm og 96 kg, helt ok utseende, kraftig og grov kud m masse sprut. Ta kontakt så tar vi det derfra (jeg holder avtaler og vet jeg klarer å gjennomføre). Hilsen K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprek.kar Skrevet 8. juli 2013 Share Skrevet 8. juli 2013 hei..jeg vil gjerne treffe dere..er kåt og har fin kroppspruter mye, renslige og seriøs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duracell Skrevet 20. juli 2013 Share Skrevet 20. juli 2013 Jeg ønsker kontakt send pm hvis profilen min passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcsh Skrevet 29. juli 2013 Share Skrevet 29. juli 2013 Jeg er med(",) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballgroda Skrevet 2. august 2013 Share Skrevet 2. august 2013 hei 18 år fra akershus. ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drago737 Skrevet 15. august 2013 Share Skrevet 15. august 2013 hei..gift, ser bra ut, 21 cm, 43 år...spruter mye, får den opp 3 ganger..komemr gjerne og bruker henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.