Gå til innhold

Alcudia i sommer.


Gjest Hansanne1

Anbefalte innlegg

Gjest Hansanne1

Vi har planer om og låne en leilighet i Alcudia i uke 26-28. Noen som har noen gode tips om steder hvor man kan oppleve litt spenning? Finnes det noe naturiststrand der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der noen ganger med hele familien og har vel ikke sett stort til noe slik morro der nei. Det er et utpreget familiested med en haug av mer eller mindre harmoniske familier på tur. . og fint få steder med spenning i så måte. Badestranda er lang og fin - men tror ikke noen del av den er avmerket som nudiststrand.

 

Lei evt bil en dag eller tre og reis til Es Trenc. ei fin strand på sørsiden av mallorca. Der er det nudiststrand. Mulig det er flere slike strender på mallorca, eller at alcudia har sine "dark-sides" også men det vet jeg lite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært der, men Coll baix nevnes som naturiststrand. http://www.inspain.org/en/beaches/collbaix.asp. På kvinneguiden er det en som sier at "Helt borterst på stranda er det nudiststrand, det står ikke noe skilt om det, men du ser dem. Det er ikke til sjenanse." Innlegget er fra 2002, da, mulig det er endret nå.

 

God tur, håper dere får masse opplevelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hansanne1

Takk for tips, ser vel at dette er ett familie sted ja.. så om man skal på nakenstrand så blir det taxi. Spørs vel om det er noe swingers klubb der heller da tenker jeg.. om jeg skulle klare og få henne med til en slik plass mener jeg. Jeg får Google litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...