Hotwife&Cukoldpar Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 en drøm for de fleste... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 du har nok rett idet ja :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4fighter Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Men jeg er gjene med blandt drømmer'ne.... Flott kvinne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
askbur Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Unektelig en drøm, men hva drømmer hun om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotwife&Cukoldpar Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 Unektelig en drøm, men hva drømmer hun om? Hun drømmer om å få en fast Bull som elsker, som kan tilby treffsted i Osloområdet og som har erfaring som Bull. Han må også være over 35 år - slank/veltrent og godt utstyrt både mellom ørene og bena... Kanskje drømmer hun om for mye ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsloParet77/78 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Ser bra ut. Kommer det fler bilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotwife&Cukoldpar Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 Ser bra ut. Kommer det fler bilder? Det kan være at det dukker opp flere etterhvert ja. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 herlig bilde..ikke lett å finne den rette tror jeg. Mange ting som skal klaffe. Kanskje jeg kan melde meg på listen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Undress Posted November 30 Share Posted November 30 Jatakk gjerne låne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts