lavadome Skrevet 7. november 2010 Share Skrevet 7. november 2010 Fortell meg gjerne hva dere ville gjort med henne... Det gjør henne kåt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 7. november 2010 Forfatter Share Skrevet 7. november 2010 Etter en het aften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eroen Skrevet 7. november 2010 Share Skrevet 7. november 2010 Deilig kone..kunne tenke meg å knulle henne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 7. november 2010 Share Skrevet 7. november 2010 Aiaiai!! Kom med fler =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4fighter Skrevet 8. november 2010 Share Skrevet 8. november 2010 Nydelig dame! Skulle slett ikke hatt noe i mot å hatt en helaften med dere, nei.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 8. november 2010 Share Skrevet 8. november 2010 Jeg melder meg inn i hyllestkoret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fronig Skrevet 8. november 2010 Share Skrevet 8. november 2010 skulle gjerne gitt henne en omgang me både tunge og pikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 8. november 2010 Forfatter Share Skrevet 8. november 2010 Kunne dere tenkt dere og stått bak her og hva hadde dere gjort :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 8. november 2010 Share Skrevet 8. november 2010 aiaiaia, skulle ikke blånektet å stått bak der nei:-) skulle fingret henne først, deretter slikket og brukt tungen litt før jeg hadde kjørt pikken i henne og du ligger under og slikker henne på klitoris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 8. november 2010 Forfatter Share Skrevet 8. november 2010 Beste forslaget så lang, hadde vært det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 8. november 2010 Share Skrevet 8. november 2010 Se der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 9. november 2010 Share Skrevet 9. november 2010 Hmmm Deilig kone! Det første som kom i tankene mine var å sleike rundt hennes erogene soner for å erte henne opp litt, deretter bruke tungen mer direkte. Etter hun har blitt tilfredsstillt med tunge og hender så skulle jeg kjørt pikken i henne og avsluttet med å sprute henne full Hvis hun har spesielle ønsker og preferanser er jeg med på forslag også jeg Hilsen Han i OsloParet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 10. november 2010 Forfatter Share Skrevet 10. november 2010 Mange gode, kåte forslag her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 10. november 2010 Forfatter Share Skrevet 10. november 2010 Hun liker 2 eller 3 menn samtidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 10. november 2010 Share Skrevet 10. november 2010 deiligt det, hun liker å fylle alle hull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 10. november 2010 Forfatter Share Skrevet 10. november 2010 Bare munn og fitte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 10. november 2010 Share Skrevet 10. november 2010 okay det, skulle gjerne vært med fylt henne opp, flott frue du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 19. november 2010 Forfatter Share Skrevet 19. november 2010 Kommentarer mottas gjerne :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 19. november 2010 Share Skrevet 19. november 2010 virkelig deilige bilder lava Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 19. november 2010 Share Skrevet 19. november 2010 keep them coming !! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panda Skrevet 19. november 2010 Share Skrevet 19. november 2010 sexy dame du har mmm. synd dere bor i stavanger..................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 20. november 2010 Share Skrevet 20. november 2010 Kommentarer mottas gjerne :-) Bilder mottas gjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 20. november 2010 Share Skrevet 20. november 2010 som sagt tidligere, flott og deilig frue, lysten til å fylle henne blir jo ikke mindre av dei flotte bildene av henne:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtramannen Skrevet 20. november 2010 Share Skrevet 20. november 2010 Nydelig bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Share Skrevet 8. desember 2010 Min kåte kone.. Satser på å pule henne sammen med et pat kåte menn om ikke lenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.