deler Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Hun har knullet en del av mine venner:p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar 91 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Deam hun var jo greit deilig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Norwegianhubby Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Herlig herlig Trenger ikke å stoppe å poste bilder. *hint hint* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fronig Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 kjempe deili bilde må gjerne komme flere... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 Ble litt ast:o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eros46 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Knuller gjerne denne skjønnheten ja, fitta ser jo deilig ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 Elsker å se andre puler henne når vi kommer hjem fra fest:o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Norwegianhubby Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Ikke dårlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 hmmm, nydelig jente. jeg har ikke noe imot å bli venn med dere :-) og så kan vi kanskje ta en tur på fest med etterfølgende nachspiel :-) post gjerne flere bilder av din herlige og flotte dame. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fronig Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 så deilig dame.. sku gjerne pult ho ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsloParet77/78 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Deilig dame Må si du har heldige venner Hadde ikke hatt noe imot å bli en av disse heldige vennene selv Hilsen Han i Osloparet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 Hva liker dere å se da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 heisan deler. Er en nydelig og sexy kone du har, og takker for at du deler litt av henne med oss :-). Jeg liker bilder a la dei du har lagt ut, bilder hvor hun ikke er helt naken, men har korte skjørt/kjole på og ingen ting under, og slik at vi aner herlighetene hun har, gjerne ute i det fri. Bilder hvor hun har utfordrene stillinger slik vi kan drømme oss bort, hehe. Bilder iført sexy lakk klær og til slutt HIGH HEELS støvletter, da er jeg solgt :-), men det meg. Men for all del, post bilder som du har, vi titter mer en gjerne på dei.:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 Med en venn:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 hmmm, samme interesse for det da. Deiligt bilde, tror jeg må nappe litt i skinnet og se på bildene av hun :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 Hun liker det:o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 flere som liker dette, jeg liker :-). Får fart på blodomløpet her, skinnet går seg varmt her. På bilde nr 3, var hun ute på byen uten truse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 Det stemmer..hun liker det;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 stiligt, hadde krøpet under bordet jeg og slikket henne :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 hadde vel fått både ståpikk og utløsning bare ved å danse med henne. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
askbur Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Hun liker det:o Hadde likt det jeg også. Uansett hvilken ende av henne jeg var i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liverpoolmighty Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Herlig bilder å en fantastisk Hotwife du har. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 10, 2010 Author Share Posted November 10, 2010 Hadde likt det jeg også. Uansett hvilken ende av henne jeg var i. Kanskje vi er på hotell i Oslo en gang;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
askbur Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Kanskje vi er på hotell i Oslo en gang;-) Bare å si fra det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deler Posted November 10, 2010 Author Share Posted November 10, 2010 Høres bra ut..skal bearbeide kona slik at ho våger i edru tilstand også;-) Ho er litt beskjeden og meiner ho ikke ser bra nok ut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts