deler Skrevet 7. november 2010 Share Skrevet 7. november 2010 Hun har knullet en del av mine venner:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar 91 Skrevet 7. november 2010 Share Skrevet 7. november 2010 Deam hun var jo greit deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 7. november 2010 Share Skrevet 7. november 2010 Herlig herlig Trenger ikke å stoppe å poste bilder. *hint hint* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fronig Skrevet 7. november 2010 Share Skrevet 7. november 2010 kjempe deili bilde må gjerne komme flere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deler Skrevet 7. november 2010 Forfatter Share Skrevet 7. november 2010 Ble litt ast:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eros46 Skrevet 7. november 2010 Share Skrevet 7. november 2010 Knuller gjerne denne skjønnheten ja, fitta ser jo deilig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deler Skrevet 7. november 2010 Forfatter Share Skrevet 7. november 2010 Elsker å se andre puler henne når vi kommer hjem fra fest:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 7. november 2010 Share Skrevet 7. november 2010 Ikke dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 8. november 2010 Share Skrevet 8. november 2010 hmmm, nydelig jente. jeg har ikke noe imot å bli venn med dere :-) og så kan vi kanskje ta en tur på fest med etterfølgende nachspiel :-) post gjerne flere bilder av din herlige og flotte dame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fronig Skrevet 9. november 2010 Share Skrevet 9. november 2010 så deilig dame.. sku gjerne pult ho ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 9. november 2010 Share Skrevet 9. november 2010 Deilig dame Må si du har heldige venner Hadde ikke hatt noe imot å bli en av disse heldige vennene selv Hilsen Han i Osloparet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deler Skrevet 9. november 2010 Forfatter Share Skrevet 9. november 2010 Hva liker dere å se da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 9. november 2010 Share Skrevet 9. november 2010 heisan deler. Er en nydelig og sexy kone du har, og takker for at du deler litt av henne med oss :-). Jeg liker bilder a la dei du har lagt ut, bilder hvor hun ikke er helt naken, men har korte skjørt/kjole på og ingen ting under, og slik at vi aner herlighetene hun har, gjerne ute i det fri. Bilder hvor hun har utfordrene stillinger slik vi kan drømme oss bort, hehe. Bilder iført sexy lakk klær og til slutt HIGH HEELS støvletter, da er jeg solgt :-), men det meg. Men for all del, post bilder som du har, vi titter mer en gjerne på dei.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deler Skrevet 9. november 2010 Forfatter Share Skrevet 9. november 2010 Med en venn:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 9. november 2010 Share Skrevet 9. november 2010 hmmm, samme interesse for det da. Deiligt bilde, tror jeg må nappe litt i skinnet og se på bildene av hun :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deler Skrevet 9. november 2010 Forfatter Share Skrevet 9. november 2010 Hun liker det:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 9. november 2010 Share Skrevet 9. november 2010 flere som liker dette, jeg liker :-). Får fart på blodomløpet her, skinnet går seg varmt her. På bilde nr 3, var hun ute på byen uten truse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deler Skrevet 9. november 2010 Forfatter Share Skrevet 9. november 2010 Det stemmer..hun liker det;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 9. november 2010 Share Skrevet 9. november 2010 stiligt, hadde krøpet under bordet jeg og slikket henne :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 9. november 2010 Share Skrevet 9. november 2010 hadde vel fått både ståpikk og utløsning bare ved å danse med henne. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 10. november 2010 Share Skrevet 10. november 2010 Hun liker det:o Hadde likt det jeg også. Uansett hvilken ende av henne jeg var i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpoolmighty Skrevet 10. november 2010 Share Skrevet 10. november 2010 Herlig bilder å en fantastisk Hotwife du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deler Skrevet 10. november 2010 Forfatter Share Skrevet 10. november 2010 Hadde likt det jeg også. Uansett hvilken ende av henne jeg var i. Kanskje vi er på hotell i Oslo en gang;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 10. november 2010 Share Skrevet 10. november 2010 Kanskje vi er på hotell i Oslo en gang;-) Bare å si fra det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deler Skrevet 10. november 2010 Forfatter Share Skrevet 10. november 2010 Høres bra ut..skal bearbeide kona slik at ho våger i edru tilstand også;-) Ho er litt beskjeden og meiner ho ikke ser bra nok ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.