Gjest par 35/45 Skrevet 25. desember 2009 Share Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hei:) Legger ut et lite bilde av meg. Hyggelig med koselige tilbakemeldinger da. klems Endret 25. desember 2009 av par 35/45 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 25. desember 2009 Share Skrevet 25. desember 2009 Frodig dame, det liker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 26. desember 2009 Share Skrevet 26. desember 2009 Flott kvinne ja - ingen tvil! Heldig den som får.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest par 35/45 Skrevet 26. desember 2009 Share Skrevet 26. desember 2009 Takk for melding:-) Legger inn et lite bilde til nå fra julen klems:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 Nydelig! er dere på jakt etter en mann eller en bull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest par 35/45 Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 Takk for komplimentet du. Vi er nok på jakt etter en bull vi da. Gjerne en godt voksen en som fortsatt har viriliteten i seg og som vet hva han vil :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 aha, heldig mann som får knulle deg skulle gjerne spruta deg full, men jeg er nok både for ung og ikke singel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest par 35/45 Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 Du er kanskje litt ung da. Vi er nok på utkikk etter en litt eldre mann da. Han jeg hadde som fast bull for noen måneder siden var såå deilig og viril selv om han var opp i årene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 hehe, deilig det da jeg prøver å få dama mi med på å knulle en annen, men hun er skeptisk desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest par 35/45 Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 Ja det er nok ikke alltid like lett når begge i forholdet ikke er helt md på dette. Vi krever ikke at en bull skal være singel, min forrige bull var faktisk gift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 aha, jeg vil helst at han skal være opptatt. da blir det jo mindre sjans for at de får følelser for hverandre. Men siden du er kvinne, kan jeg spørre hvorfor kvinner ser på å knulle andre menn som noe negativt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest par 35/45 Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 Ja det er et godt spørsmål du stiller. Jeg vet jo at kvinner flest oppfatter det slik. Det har tror jeg med gamle kjønnsrollemønster å gjøre, at mannen skal være den seksuelt pågående og aktive. Henger nok igjen mye slike holdninger blant kvinner den dag i dag. Jeg må tilføye at jeg IKKE er av den sorten kvinner:) Jeg liker godt å vise min seksualitet og skammer meg ikke over å være intim med andre menn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 Det er godt å høre at det er noen jenter som er sånn som du Men er det sånn at du tenner på å være litt slutty? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest par 35/45 Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 Jeg kan godt være litt slutty som du sier i den riktige settingen. Med en god bull som kan sin saker og hvor kjemien er god kan jeg absolutt være nokså "utfordrende" både ute og hjemme:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 men har du funnet deg menn på byen noen gang? feks sugd en på et toalett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest par 35/45 Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 Nei jeg er ikke noe for å finne tilfeldige menn på byen, er litt skeptisk til det. Men med en trygg fast bull kan jeg godt være ganske fri selv i det offentlige rom. Har vært det ved flere anledninger f.eks ved badestrender:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 skjønner...dama er jo helt omvendt. hun vil helst at første gangen skal være på fylla med en fremmed fra byen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest par 35/45 Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 Ja det er nok ganske vanlig å tenke slik. Alkohol demper jo eventuelle fordommer man måtte ha mot å ha sex med en fremmed mann. Jeg vil nok heller ha en fast trygg bull som jeg kan føle meg fri med. I en slik relasjon kan jeg være ganske vill og vågal:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bgood30 Skrevet 30. desember 2009 Share Skrevet 30. desember 2009 Utrolig vakker jente! Å veldig hyggelig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabman Skrevet 4. mars 2010 Share Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hei! vil dere ha kontakt med en erfaren cuckold mann? Har mange kreative ideèr :-) Er 45 år og veletablert og meget "ordentlig" i det offentlige rom :-) Edit: fjernet e-post adresse. - Norwegianhubby - moderator Endret 5. mars 2010 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.