Gå til innhold

Fruen


Gjest par 35/45

Anbefalte innlegg

Gjest par 35/45

Takk for komplimentet du. Vi er nok på jakt etter en bull vi da. Gjerne en godt voksen en som fortsatt har viriliteten i seg og som vet hva han vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest par 35/45

Du er kanskje litt ung da. Vi er nok på utkikk etter en litt eldre mann da. Han jeg hadde som fast bull for noen måneder siden var såå deilig og viril selv om han var opp i årene.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest par 35/45

Ja det er nok ikke alltid like lett når begge i forholdet ikke er helt md på dette. Vi krever ikke at en bull skal være singel, min forrige bull var faktisk gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, jeg vil helst at han skal være opptatt. da blir det jo mindre sjans for at de får følelser for hverandre.

 

 

Men siden du er kvinne, kan jeg spørre hvorfor kvinner ser på å knulle andre menn som noe negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest par 35/45

Ja det er et godt spørsmål du stiller. Jeg vet jo at kvinner flest oppfatter det slik. Det har tror jeg med gamle kjønnsrollemønster å gjøre, at mannen skal være den seksuelt pågående og aktive. Henger nok igjen mye slike holdninger blant kvinner den dag i dag. Jeg må tilføye at jeg IKKE er av den sorten kvinner:)

Jeg liker godt å vise min seksualitet og skammer meg ikke over å være intim med andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest par 35/45

Jeg kan godt være litt slutty som du sier i den riktige settingen. Med en god bull som kan sin saker og hvor kjemien er god kan jeg absolutt være nokså "utfordrende" både ute og hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest par 35/45

Nei jeg er ikke noe for å finne tilfeldige menn på byen, er litt skeptisk til det. Men med en trygg fast bull kan jeg godt være ganske fri selv i det offentlige rom. Har vært det ved flere anledninger f.eks ved badestrender:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest par 35/45

Ja det er nok ganske vanlig å tenke slik. Alkohol demper jo eventuelle fordommer man måtte ha mot å ha sex med en fremmed mann. Jeg vil nok heller ha en fast trygg bull som jeg kan føle meg fri med. I en slik relasjon kan jeg være ganske vill og vågal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei!

vil dere ha kontakt med en erfaren cuckold mann? Har mange kreative ideèr :-)

Er 45 år og veletablert og meget "ordentlig" i det offentlige rom :-)

 

Edit: fjernet e-post adresse.

- Norwegianhubby - moderator

Endret av Norwegianhubby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...