privat Skrevet 30. mai 2013 Share Skrevet 30. mai 2013 Hei. Vi er et par som søker velutstyrt mann, villig jente, eller et par med samme D/s fordeling som oss. Les mer på profilen vår, og send et skikkelig svar. (En-setnings-svar har ikke veldig stor sjanse til å bli besvart.) Vi møtes i Oslo, Stavanger, Bergen eller Trondheim, fast fire ganger i måneden. Vi er kresne og vet hva vi vil ha... Hilsen Hun og han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørkmann Skrevet 2. juni 2013 Share Skrevet 2. juni 2013 (endret) Hei Jeg er en mann fra Trondheim på 25år. Jeg har nettopp kommet ut fra et landgt forhold å søker derfor litt spenning! Jeg er ganske muskuløs og liker å holde meg i form! Grunnet min Spanske far og Norske mor, har jeg nordisk utseende, med mørk hud! Tanken med å bli dominert og hersket med er noe som har tent meg lenge, men jeg har aldri prøvd det. Jeg ville elsket det å bli styrt og brukt!! Jeg elsker å se "Femdom" filmer! Jeg er med på alt! så lenge det er renslig. Det er bare å sende på en mail så kan dere få bilde og telefon nummer hvis det er ønskelig! Mvh Mørkmann [Epost fjernet ihht forumets reglement. - MOD ] Endret 11. juni 2013 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest raske Skrevet 2. juni 2013 Share Skrevet 2. juni 2013 Hei. liker annonsen deres, det kunne vært hyggelig å blitt kjent med dere, ser jeg ikke helt oppfyller deres ønske, men alt uten alder er fantastisk, skulle det friste så gi et vink. Ellers så hender det jeg tar en brasiliansk voksing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stavangertony Skrevet 10. juni 2013 Share Skrevet 10. juni 2013 Stavanger her, kjekk spennede seriøs fyr på 42.. uerfaren med par men skulle gjerne prøved... er gjerne underdaning både hun og han... eller kan stille som massør... godt utstyre... renslig.. og frisert... alltid klar for noe spennede...Kanskje hvis dere er i Stavanger en dag??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.