Gå til innhold

Par søker Mann / Jente / Par

privat

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er et par som søker velutstyrt mann, villig jente, eller et par med samme D/s fordeling som oss.

Les mer på profilen vår, og send et skikkelig svar. (En-setnings-svar har ikke veldig stor sjanse til å bli besvart.)

Vi møtes i Oslo, Stavanger, Bergen eller Trondheim, fast fire ganger i måneden. Vi er kresne og vet hva vi vil ha...

Hilsen Hun og han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er en mann fra Trondheim på 25år. Jeg har nettopp kommet ut fra et landgt forhold å søker derfor litt spenning! Jeg er ganske muskuløs og liker å holde meg i form! Grunnet min Spanske far og Norske mor, har jeg nordisk utseende, med mørk hud! Tanken med å bli dominert og hersket med er noe som har tent meg lenge, men jeg har aldri prøvd det. Jeg ville elsket det å bli styrt og brukt!! Jeg elsker å se "Femdom" filmer!

Jeg er med på alt! så lenge det er renslig.

Det er bare å sende på en mail så kan dere få bilde og telefon nummer hvis det er ønskelig!

Mvh

Mørkmann

[Epost fjernet ihht forumets reglement. - MOD ]

Endret av Norwegianhubby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raske

Hei.

liker annonsen deres, det kunne vært hyggelig å blitt kjent med dere, ser jeg ikke helt oppfyller deres ønske, men alt uten alder er fantastisk, skulle det friste så gi et vink.

Ellers så hender det jeg tar en brasiliansk voksing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger her, kjekk spennede seriøs fyr på 42.. uerfaren med par men skulle gjerne prøved... er gjerne underdaning både hun og han... eller kan stille som massør... godt utstyre... renslig.. og frisert... alltid klar for noe spennede...Kanskje hvis dere er i Stavanger en dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...