Gå til innhold

Endelig har det skjedd, igjen :)


Mann_1980

Anbefalte innlegg

Mandag 27.05.13, fruen reiser på tur til en elsker. Jeg sitter tilbake i sofaen, forsøker å se en film ...junior bare må lufte seg, ligge og pirre seg selv oppover magen....

Fruen ringer... -"Da er jeg på vei hjem kjære, har med en laaaang film til deg og kliss våt mus".

Hjertet gjør fire slag extra...!

 

Legger meg i senga, turen hjem føles enormt lang...

Endelig er hun hjemme, kler av seg alt unntatt trusen. Hun setter seg over ansiktet mitt, trekker trusen forsiktig til siden og ber meg om å forsyne meg.

Ah, herlig ....hun smaker fremmed kuk, fremmed sperm, kliss våt!!

 

Hun viser meg filmen, lar meg se hele ...se hun får suge fremmed kuk, se brystene hennes duve, se fremmed kuk fylle musa hennes...

Hun kommanderer meg... -"Slikk klitten min, slikk meg ordentlig. Slikk den våte musa mi, gjør den ren og pen. Knull meg, fyll musa mi med mere sperm!"

Mhm, herlig!!!! Junior fyller musa hennes sykt opp med sperm! Deilig!

 

...gleder meg allerede til neste gang! :)

Og ja, historien er sann, 100%!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frekklek

mmm vakkert. :-) Stivnet tvert her med historiens vinkel.

Men jeg ville da befinne meg på den andre siden, være den som tar henne og sender henne hjem velpult og fyldt av spruten min... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...