Mann_1980 Skrevet 29. mai 2013 Share Skrevet 29. mai 2013 Mandag 27.05.13, fruen reiser på tur til en elsker. Jeg sitter tilbake i sofaen, forsøker å se en film ...junior bare må lufte seg, ligge og pirre seg selv oppover magen.... Fruen ringer... -"Da er jeg på vei hjem kjære, har med en laaaang film til deg og kliss våt mus". Hjertet gjør fire slag extra...! Legger meg i senga, turen hjem føles enormt lang... Endelig er hun hjemme, kler av seg alt unntatt trusen. Hun setter seg over ansiktet mitt, trekker trusen forsiktig til siden og ber meg om å forsyne meg. Ah, herlig ....hun smaker fremmed kuk, fremmed sperm, kliss våt!! Hun viser meg filmen, lar meg se hele ...se hun får suge fremmed kuk, se brystene hennes duve, se fremmed kuk fylle musa hennes... Hun kommanderer meg... -"Slikk klitten min, slikk meg ordentlig. Slikk den våte musa mi, gjør den ren og pen. Knull meg, fyll musa mi med mere sperm!" Mhm, herlig!!!! Junior fyller musa hennes sykt opp med sperm! Deilig! ...gleder meg allerede til neste gang! Og ja, historien er sann, 100%! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 29. mai 2013 Share Skrevet 29. mai 2013 mmm vakkert. :-) Stivnet tvert her med historiens vinkel. Men jeg ville da befinne meg på den andre siden, være den som tar henne og sender henne hjem velpult og fyldt av spruten min... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillin Skrevet 1. juni 2013 Share Skrevet 1. juni 2013 flink gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mann_1980 Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 1. juni 2013 Takk Lilin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TheQueenAndSirDuke Skrevet 5. juni 2013 Share Skrevet 5. juni 2013 Takk! (Takkeknappen virker ikke...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.