Guest paret2 Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Vi vurderer å ta oss en tur på Privaten snart.Hyggelig hvis flere vil ta turen og dele et glass mef oss-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Prins_charming Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Skal prøve og følge med på tråden om når dere eventuelt skal ut. Kanskje jeg tar med meg konemor så blir vi flere par Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LIKA Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Hei Når planlegger dere å gå der? Ville vert morro å få pratet med flere par som tenker likt... og selvsagt fått avsluttet med en solid bull Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Prins_charming Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Da tenkte min samboer og jeg oss en liten tur på Privaten i morgen. Mulig vi blir og finne der fra 22.00 og utover. Vi er ikke et tradisjonelt cuckold par, da jeg liker og delta aktivt om hun får napp. (Hetro) Jeg kan også opptre som Bull for dem som ikke er helt ute av sitt gode skinn når det kommer til å behøve "John Holmes faktor" på utstyret.. Legger ut en melding til her i morgen når vi er på vei ut Ser veldig gjerne at vi møter andre par der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Prins_charming Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Beklager... Ja. Min samboer har en profil her inne. Hun kaller seg Bigmomma... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qb78 Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Noen på privaten ikveld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Betty Blue Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 En tur ut kommende helg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Prins_charming Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Faktisk ja. Skal faktisk på "partreff" av alle ting Kan bli riktig så festlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Betty Blue Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 På Privaten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LIKA Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 På Privaten? Hi Vi skal ut p fredag og en tur innom privaten må vi jo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Finbeck & Fia Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 Vi prøvde Privaten for første gang i kveld. Tror vi skal prøve igjen etter VM, for skjermene fikk mest oppmerksomhet fra de som var der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tryllefloten1 Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Hva med helgen 18 eller 19 Juli? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest paret2 Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Vi tar gjerne en tur ikveld -) Flere ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trh-stud Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Er desverre ute på jobb for tiden. Var innom der i helgen da, da var det så dødt at de valgte å stenge tidlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoneFantasi Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 er i Bergen med jobb.. var innom en tur i går, stille, tenkte meg en tur innom i kveld...noen par/hotwives som skal innom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shortbus Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Hei, noen som skal dit neste helg eller i jula? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parvedbergen Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Hei Noen som bruker dette stedet noe ? hva er kodene? vi tenker en tur i sommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parvedbergen Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Hei noen menn det i kveld ? Gi en lyd da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts