Gjest paret2 Skrevet 28. mai 2013 Share Skrevet 28. mai 2013 Vi vurderer å ta oss en tur på Privaten snart.Hyggelig hvis flere vil ta turen og dele et glass mef oss-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 29. mai 2013 Share Skrevet 29. mai 2013 Skal prøve og følge med på tråden om når dere eventuelt skal ut. Kanskje jeg tar med meg konemor så blir vi flere par Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LIKA Skrevet 31. mai 2013 Share Skrevet 31. mai 2013 Hei Når planlegger dere å gå der? Ville vert morro å få pratet med flere par som tenker likt... og selvsagt fått avsluttet med en solid bull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 Da tenkte min samboer og jeg oss en liten tur på Privaten i morgen. Mulig vi blir og finne der fra 22.00 og utover. Vi er ikke et tradisjonelt cuckold par, da jeg liker og delta aktivt om hun får napp. (Hetro) Jeg kan også opptre som Bull for dem som ikke er helt ute av sitt gode skinn når det kommer til å behøve "John Holmes faktor" på utstyret.. Legger ut en melding til her i morgen når vi er på vei ut Ser veldig gjerne at vi møter andre par der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 15. juni 2013 Share Skrevet 15. juni 2013 Beklager... Ja. Min samboer har en profil her inne. Hun kaller seg Bigmomma... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qb78 Skrevet 5. juli 2013 Share Skrevet 5. juli 2013 Noen på privaten ikveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 6. oktober 2013 Share Skrevet 6. oktober 2013 En tur ut kommende helg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 6. oktober 2013 Share Skrevet 6. oktober 2013 Faktisk ja. Skal faktisk på "partreff" av alle ting Kan bli riktig så festlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 7. oktober 2013 Share Skrevet 7. oktober 2013 På Privaten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LIKA Skrevet 7. oktober 2013 Share Skrevet 7. oktober 2013 På Privaten? Hi Vi skal ut p fredag og en tur innom privaten må vi jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Finbeck & Fia Skrevet 5. juli 2014 Share Skrevet 5. juli 2014 Vi prøvde Privaten for første gang i kveld. Tror vi skal prøve igjen etter VM, for skjermene fikk mest oppmerksomhet fra de som var der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tryllefloten1 Skrevet 12. juli 2014 Share Skrevet 12. juli 2014 Hva med helgen 18 eller 19 Juli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest paret2 Skrevet 23. juli 2014 Share Skrevet 23. juli 2014 Vi tar gjerne en tur ikveld -) Flere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trh-stud Skrevet 23. juli 2014 Share Skrevet 23. juli 2014 Er desverre ute på jobb for tiden. Var innom der i helgen da, da var det så dødt at de valgte å stenge tidlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KoneFantasi Skrevet 3. november 2015 Share Skrevet 3. november 2015 er i Bergen med jobb.. var innom en tur i går, stille, tenkte meg en tur innom i kveld...noen par/hotwives som skal innom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shortbus Skrevet 13. desember 2015 Share Skrevet 13. desember 2015 Hei, noen som skal dit neste helg eller i jula? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parvedbergen Skrevet 28. juli 2016 Share Skrevet 28. juli 2016 Hei Noen som bruker dette stedet noe ? hva er kodene? vi tenker en tur i sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parvedbergen Skrevet 3. september 2016 Share Skrevet 3. september 2016 Hei noen menn det i kveld ? Gi en lyd da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.