Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig, da var jeg omsider på vei til hytta. Det var fredag ettermiddag og jeg hadde gått og gledet meg til denne dagen i mange dager. Nå skulle jeg endelig treffe Rune og Mette. Dersom dette fungerte, skulle vi være sammen hele helgen. Jeg var 56 år. Rune og Mette var begge rundt 40. Jeg var gift, og selv om jeg fikk litt dårlig samvittighet, har kona mistet all interesse for og lyst på sex så jeg måtte eventuelt runke selv hvis det skulle bli noe på meg. Noe som jeg også måtte gjøre inn i mellom. Min interesse for sex hadde imidlertid ikke avtatt og jeg var kåt støtt og stadig.

 

Den eneste kontakten jeg hadde hatt med dem tidligere var chat gjennom her og litt msn. Jeg hadde cam og hadde viste meg frem noen ganger for dem. En gang fikk jeg beskjed om å printe ut et nakenbilde av henne og runke til det mens de så på meg på cam. Dette var en overaskende opphissende følelse for meg og da jeg kom, sprutet jeg som jeg aldri har gjort før. Ikke bare ut over det deilige bildet av Mette i dusjen, men også utover store deler av bordet. Det var bare helt rått.

 

Nå var jeg altså på vei oppover til hytta og gledet meg enormt til å treffe dem. Jeg hadde aldri vært sammen med et par før så jeg var egentlig veldig spent. Jeg hadde en 3 timers biltur foran meg og tanken på oss 3 sammen gjorde at kuken ikke hadde tenkt å slappe av et øyeblikk. Jeg hadde hele tiden en pirrende og deilig følelse i kroppen. Inn i mellom måtte jeg bare ta den ut, kjenne på den og runke forsiktig mens jeg kjørte. Ikke så bra mens en kjører bil, men jeg var bare helt nødt. De var fra Trondheim og hadde et par timers kjøring de også. Regnet med at de var litt spente de også.

Vi hadde avtalt på forhånd at vi på død og liv ikke måtte ha sex med hverandre. Først skulle vi møtes og så fikk vi se etter hvert hvordan kjemien mellom oss ble. Eventuell sex fikk komme som en naturlig ting etter hvert. Så jeg var også forberedt på at det ikke kunne bli noe sex mellom oss. Men akkurat det tenkte jeg ikke på i bilen der og da. Tankene mine var fylt opp av den deilige fitta til Mette og alt det deilige som jeg kunne gjøre med den.

Da jeg kom frem stod de allerede og ventet ved bensinstasjonen som avtalt. Jeg hadde jo sett dem på cam så jeg visste hvordan de så ut, men Mette så mye deiligere ut i virkeligheten. Kuken våkenet og strekte seg så lang den var da jeg sa hei og gav henne en klem.

 

Vel installert oppe i hytta, gikk vi ut på verandaen for å nyte kveldssola. Etter et par glass med rødvin på verandaen, spurte jeg om de kunne tenke seg en tur i boblebadet. Som hytteeier hadde jeg nemlig tilgang til et senter med både svømmebaseng, badstu og boblebad. Nå etter vintersesongen var det som regel tomt for folk og hvis vi var heldige, ville vi ha hele senteret helt for oss selv. Jeg hadde på forhånd informert om at de måtte ta med badetøy i tilfelle det ble bading. Og de var selvfølgelig ikke sene om å akseptere invitasjonen. Hadde egen nøkkel til bygget så vi låste oss inn og måtte for sikkerhets skyld gå til hver vår garderobe, Rune og meg til herrer og Mette til damer. Selv om det var bare en halv time til stengetid, turte jeg likevel ikke ta sjansen på å bruke felles garderobe. Vi avtalte å møtes ved svømmebassenget.

 

For første gang var jeg alene med Rune. Han spurte om hvordan jeg likte Mette, frua hans. Som den ærlige personen jeg er, svarte jeg at hun var kjempeflott og at hun gjorde meg så innmari kåt. Nevnte med det samme at jeg allerede hadde en fått en hard en når jeg tenkte på Mette. Da var han i alle fall klar over hvordan det stod til med meg før jeg kledde av meg og han fikk se det selv. Jeg kledde av meg og nølte litt før jeg dro av meg buksen. Men til slutt stod der naken med en stor stiv kuk. Rune hadde samtidig fått av seg sine klær og jeg så at han ikke var helt upåvirket av situasjonen han heller. Kuken hans var en noe mindre enn min. Jeg hadde aldri sett en annen manns stive kuk. Vi gikk inn i dusjen sammen og det var en ny opplevelse å egentlig litt merkelig å stå der naken sammen med en annen mann med en stor stiv kuk. Jeg såpet meg godt inn og var omhyggelig med å vaske kuken. Såpet den godt inn og runket litt forsiktig. At det var en annen mann til stede, gjorde det bare enda mer opphissende. Jeg håpet at den stive kuken min om ikke så lenge ville trenge seg inn mellom Mettes deilige lepper. Vel, vi kunne ikke stå i dusjen hele dagen og det var på med badeshorts og ut i bassenget.

 

Ute i bassenget lå vi bare og ventet på Mette, spente og kåte begge to. Mette kom ut av jentegarderoben iført en bikini som overlot lite til fantasien. Hun så utrolig deilig ut i det lille klesplagget. Ikke bare så hun deilig ut, men jeg visste med meg selv at i løpet av kort tid ville kuken min få lov til trenge inn mellom de herlige leppene på nedre del av kroppen til Mette. Hun kom bort til oss som lå og beundret henne og gled ned i vannet ved siden av oss. Å ligge ved siden av denne sexy Mette i vannet, var ikke bare bare. Av fødsel er jeg den litt mer av den beskjedne typen, men jeg tok mot til meg, nærmet meg bakgra og lot hånden tilfeldig streife den sexy rumpen hennes. Hun snudde seg og sendte meg ett av verdens vakreste smil. Et smil som jeg tolket som et ”forsyn deg med det du vil ha” . Men jeg turde ikke noe mer akkurat da. Jeg hadde jo den ståkuken som viste godt i min lille badeshorts. Mette bare så på meg, først på ansiktet, så deretter litt lengre ned. Hun bare smilte.

 

Jeg var først opp i boblebadet. Det var rundt og hadde plass til en 8-10 stk., Vi 3 hadde derfor godt med plass. Rune satte seg rett overfor meg. Mette var sist oppi og hun satte seg ved siden av meg. Med den gode plassen vi hadde, mistenkelig nært. Hun satt så nært meg at lårene våre møttes under vann. Vi lente oss tilbake og nytte velværen av boblene. Jeg så på Rune, men han bare smilte og nikket svakt tilbake. Plutselig kjente jeg en hånd som la seg over kuken min, utenpå shortsen. Hånden strøk opp og ned over kuken. Hun prøvde å dra ned shortsen min, og jeg lettet på meg slik at hun fikk til deg som hun prøvde på. Med kuken fri, tok hun et godt tak i den og runket forsiktig noen lange drag. Jeg klarte ikke å holde tilbake et svakt stønn. Rune bare smilte enda mer. Det var så mye bobler at det var vanskelig å se hva som foregikk under vannet, men han måtte jo være klar over hva som foregikk, og det så faktisk ut som om han likte det. Jeg tok mot til meg og la den ene hånden på låret til Mette. Deilig myk hud. Kjente at hun spredte bena ut til sidene, som en invitasjon til å utforske henne. Jeg flyttet hånden min til innsiden av lårene og lot en finger lete seg frem til leppene på utsiden av bikinitrusen, lot fingeren gli opp og ned. Hørte at hun stønnet svakt og at pusten hennes gikk litt fortere. Rune bare smilte som om han oppmuntret meg til å fortsette. Det var så fantastisk deilig å kjenne hånden til Mette rundt kuken min under vannet. Hånden min strøk henne nedover magen og smatt inn under bikinien. Fant sprekken og strøk henne på innsiden av leppene. Fant en liten tapp helt oppe og lekte litt med den før jeg sa at nå var det tid for badstue. Anlegget var nå stengt og det var ingen som ville komme inn å overaske oss. Vi kunne derfor bruke badstuen på herregarderoben alle 3. Før vi gikk inn i badstuen, stilte vi oss under dusjen. Jeg selvfølgelig under samme dusj som Mette. Jeg dro av meg shortsen, og viste min stive kuk i full prakt. Nå var jeg så kåt at jeg ikke tenkte mer på at Rune var der . Jeg tok av Mette overdelen og frem kom noen flotte, faste og deilige bryster. Jeg bøyde meg ned, tok en brystvorte inn i munnen og lot tungen leke med den. Bite litt forsiktig for deretter å la tungen rotere rundt. Mmmmm. Bøyde meg ned og dro bikinitrusen langsomt nedover og stakk en finger inn i fitten hennes. Hun var kliss våt, og det var ikke bare av vannet. Hun hadde tatt et godt tak rundt kuken min og runket meg lett. Rune stod i dusjen og studerte oss mens han dro forsiktig i kuken sin.

 

Vi gikk inn i badstuen der det var godt og varmt. Alle var helt nakne. Mette sette seg på nederste benken, lente seg bakover, spredde bena langt ut til siden og sa bare «slikk meg». Jeg var selvfølgelig ikke vanskelig å be. Jeg lot tungen gli opp og ned på innsiden av leppene, presset tungen inn så langt jeg kom, presset den oppover inni henne og lot tungen gli inn og ut. Tungen beveget seg oppover og fant den lille tappen hennes. Lot tungen sirkle rundt den, sakte, lot tungen gli over den og sugde den forsiktig inn i munnen der tungen lekte med den. Det så ut som hun nytte det for hun begynte å stønne høyere og høyere. Jeg la meg ned på benken og trakk henne over meg slik at hun satt over munnen min. Der fortsatte jeg behandlingen av fitten hennes med tungen min. Jeg merket at Rune reiste seg opp og plutselig kjente jeg at en munn som lukket seg rundt kuken min. Jeg hadde aldri opplevd noe sånt tidligere (og Rune fortalte etterpå at han aldri hadde gjort det før). Men fy hvor deilig det var. Han lekte seg med kuken min mens jeg slikket fitta til kona hans. Jeg slikket henne helt til hun hylte i orgasme.

Senere oppe i hytta fikk Mette fylt seg opp av kuk, både fremme og bak. Men det er en annen historie.

 

Det er vel unødvendig å si at det ble en fantastisk helg. Vi gikk nakne rundt i hytten hele helgen, tok på hverandre og nytte hverandre alle 3 når det måtte passe seg. Dette som jeg har fotalt om er ikke så lenge siden det skjedde, så vi har ikke fått anledning til å møtes igjen. Men alle 3 ønsker å gjenta det så snart som mulig. Det var en kjempedeilig helg. Gift med en hustru som ikke gidder sex, må jeg innrømme at jeg ikke har noe dårlig samvittighet heller lenger. Bare lengter etter neste gang vi kan treffes igjen.

 

^^^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 years later...
  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...