Gå til innhold

Anledning skaper hotwife?


Vegard

Anbefalte innlegg

Et gammelt ordtak sier noe slik som at "Anledning skaper tyv", og de fleste skjønner sikkert hva som menes med det. Jeg lurer litt på om det samme gjelder for kvinner og sexuelle eventyr.

 

Dama mi og jeg har vært sammen i mange år. Fra første dag hadde hun alle de "korrekte" holdningene, slik som at hun aldri ville ha sex med andre enn den hun elsker, og at størrelsen ikke betyr noe. I begynnelsen av et forhold passet jo dette utmerket for meg som ung mann med temmelig liten pikk. :o

 

Etter hvert oppdaget jeg min tenning på tanken om at hun skulle ha sex med andre. Til å begynne med var hun lunken til dette, sannsynligvis mye pga. at hun ikke kunne vite sikkert at dette var noe jeg virkelig ønsket skulle skje, eller om det kun var en fantasi jeg pratet om når jeg var kåt.

 

Etter hvert ble hun nok trygg på at jeg virkelig ønsket at fantasien skulle bli virkelighet, og da var hun jaggu ikke sen om ta av seg trusa sammen med en gammel skolekompis. :D Nå vet hun at hun kan ha så mye sex hun vil med andre, uten at det setter forholdet vårt i fare, snarere tvert imot. Det siste året har hun fått mer sæd i seg fra sin elsker enn meg, i tillegg har hun nesten ukentlig webcamsex og onanishow med ham, mens jeg ofte sitter og f.eks. ser på TV et annet sted i huset. På toppen av dette har hun begynt chatte sexprat med en annen mann.

 

Det med at størrelsen ikke betyr noe er også en mening som er forsvunnet som dugg for solen ;) Før meg hadde hun hatt sex med menn med sannsynligvis gjennomsnittlig penis, så overgangen til min lille var nok ikke så veldig stor, selv om hun nå har innrømmet at hun ikke ble imponert første gang hun så/kjente min. Nå har hun en elsker med en visstnok diger kuk, så nå er hun blitt ganske tydelig på misnøye med en liten sak som ofte ramler ut i visse stillinger. Da vi for noen uker siden var innom en butikk i Oslo for å kjøpe henne ny dildo, fikk hun øye på på en penisforlenger (en slik silikon/gummisak man nærmest ruller på penis som en kondom), og mente dette ville være et godt kjøp. Denne tar jeg nå på når det er min tur å pule henne, og hun er meget fornøyd med kjøpet. :cool:

 

Det fine er at vi har et fantastisk bra kjæresteforhold, der vi kun skiller oss fra de fleste andre (sannsynligvis) ved at hun har sex med andre, og erter med med min lille kuk.

 

Altså, fra å være en vanlig, uskyldig akademikerjente med typiske korrekte meninger som ikke sex med andre, størrelsen betyr ingen ting, og webcamsex er for tapere, så ble hun totalt forandret så snart hun innså at hun kunne slippe seg løs med sex og fortelle sannheten om preferanser, uten den minste fare for å ødelegge forholdet vårt. Funderer derfor ofte på om dette ligger latent hos mange andre jenter, bare at de holdes tilbake av samfunnsnormer. Og sjalu kjærester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, min erfaring er ganske lik din;

Ganske tidlig (før vi ble gift) merket jeg at kona hadde et "godt øye" til en av mine kamerater.

Etter noen års ekteskap, når alt var blitt rutine;

Mener å huske dette skejdde mens vi lå og koste, og i ettertid forstår jeg vel at hun kanskje lå og kjedet seg. Ihvertfall kom praten inn på han kameraten og jeg sa, eller spurte, om hun hadde lyst til å knulle med han.... Neeei, det var helt utenkelig, noe slikt var heeelt uaktuellt, hun var så "prektig" som bare det...

 

En tid senere når han overnattet her, kom vi til å snakke om det igjen. Etter litt ble hun ganske stille og jeg spurte hva hun tenkte på;

Svaret overrasket meg vel litt, men kanskje ikke så mye, egentlig;

Hun sa noe slikt som "Jeg tenker på han som ligger derinne og runker alene..."

 

Jeg skvatt vel litt til, på en måte, men hadde vel hatt en anelse om at hun tenkte på han både titt og ofte, fordi, av og til spurte hun om jeg hadde høre noe fra han, hvor han var etc... Og ved nærmere ettertanke var det oftest hun som begynte å snakke om han...

 

I hvert fall;

Jeg sa vel noe slikt som at "Kanskje du skal gå inn og hjelpe han"...

 

Først var det helt uaktuellt, men etter litt snakk sa hun ganske plutselig noe slikt som "Jeg gjør det" og staks etter listet hun seg inn til han.

Resten har jeg skrevet om i en av mine historier....

 

Det er vel mye som tyder på at hun egentlig ville knulle med han langt tidligere; Kanskje trengte hun bare min tillatelse... og med årene øker gjerne selvsikkerheten noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Funderer derfor ofte på om dette ligger latent hos mange andre jenter, bare at de holdes tilbake av samfunnsnormer. Og sjalu kjærester...

 

Er nok mange jenter som er 100% mot en livsstil som innebærer sex med andre menn en sin "faste", men er heldigvis de som er åpene for det også :)

Dessverre så er det nok mange sjalu kjærester ute i Norge, og verdenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det samme mønsteret utvikle seg i vårt forhold også. Hun har vært veldig "politisk korrekt" så lenge vi har vært gift (20 år) ..men nå ser dt ut til at hun endelig er i ferd med å blomstre :) Hun finner seg elskere, flørter og er blitt mye mer interessert i sex. Hun fremstår mye mer serlvsikker og tydelig seksuell. Jeg elsker denne endringen i henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...