Gå til innhold

Kan det skje noe spennende i kveld???


Bergen

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har skevet noe her nå.

 

Forrige gang fortalte jeg om hennes opplevelser i Oslo i sommer. Om ikke du har fått med deg den kan du lese den her:

 

http://norcuckold.com/showthread.php/273-I-morgen-skjer-det-store?p=1084#post1084

 

Etter dette har det som vi her inne liker skjedd en gang til. For å gjøre en kort historie enda kortere. Hun var på byen i Bergen sammen med kollegaer. Flørtet og hygget seg, en fyr var veeeldig interessert. Hun ble med han på toalettet på et utested. Det ble suging på toalettet. Ingen tømming desverre :( Hun hadde nok blitt med han hjem om ikke det hadde vært for "snille" kolleger som passet på at hun kom seg hjem i taxi.

 

I dag har hun vært på en revy i byen sammen med venninger. De skal på utesteder å drikke å ha det gøy etterpå. Vi har ikke snakket om at det kan skje noe, men hun vet hva jeg føler....

 

Det er vel lov å håpe på at det skjer noe spennene for både hennes om min del i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...