Bergen Skrevet 5. november 2010 Share Skrevet 5. november 2010 Lenge siden jeg har skevet noe her nå. Forrige gang fortalte jeg om hennes opplevelser i Oslo i sommer. Om ikke du har fått med deg den kan du lese den her: http://norcuckold.com/showthread.php/273-I-morgen-skjer-det-store?p=1084#post1084 Etter dette har det som vi her inne liker skjedd en gang til. For å gjøre en kort historie enda kortere. Hun var på byen i Bergen sammen med kollegaer. Flørtet og hygget seg, en fyr var veeeldig interessert. Hun ble med han på toalettet på et utested. Det ble suging på toalettet. Ingen tømming desverre Hun hadde nok blitt med han hjem om ikke det hadde vært for "snille" kolleger som passet på at hun kom seg hjem i taxi. I dag har hun vært på en revy i byen sammen med venninger. De skal på utesteder å drikke å ha det gøy etterpå. Vi har ikke snakket om at det kan skje noe, men hun vet hva jeg føler.... Det er vel lov å håpe på at det skjer noe spennene for både hennes om min del i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 5. november 2010 Share Skrevet 5. november 2010 du får holde oss oppdatert, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 6. november 2010 Forfatter Share Skrevet 6. november 2010 Om jeg klarer å holde meg våken, holder jeg dere oppdatert i natt. Har ikke hørt noe siden ca. kl 24 da fikk jeg melding om at hun drar til byn...det er lov å håpe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thebody Skrevet 6. november 2010 Share Skrevet 6. november 2010 hmm, hva skjedde tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 6. november 2010 Forfatter Share Skrevet 6. november 2010 Ingenting spennende desverre. De hadde hygget seg, flørtet med gutter og hatt det kjekt. Men det stoppet der :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-A-P Skrevet 7. november 2010 Share Skrevet 7. november 2010 kjipt, bedre lykke neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 8. november 2010 Share Skrevet 8. november 2010 sikkert ikke rette kjemien med dem hun møte da, men lykke til videre da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.