Mr_x Skrevet 13. mai 2013 Share Skrevet 13. mai 2013 Hei der! Jeg er en ungkar på 25 ifra Oslo, er slank, trent, Godt utstyrt, Brun Stor og har hørt at jeg ser godt ut ellers:) Trener jevnlig og liker å holde meg i form. Er glad i god mat, godt å drikke og hyggelige mennesker! Jeg har en ENORM SEXLYST kombinert med God utholdenhet, og klarer å holde på lenge! Liker lange stunder med mye kos og håper det samme med deg / dere;) Jeg kunne gjerne tenkt meg å treffe hyggelige par/ damer hovedsaklig for å gi hun MAKSIMAL Nytelse, så hun blir METT! Har en god del erfaringer med trekanter, og håper på å treffe noen hyggelige mennesker der en gjerne kan få til noe fast Er tilgjengelig på mail, har bilder og skype, holder til i Oslo, men er mobil til tider! Renslighet, diskresjon og gjensidig respekt! Ta kontakt så forteller jeg mer;) Håper på å treffe noen trivelige mennesker her inne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.