Hotwife&Cukoldpar Skrevet 5. november 2010 Share Skrevet 5. november 2010 som dere vil se av bildet av min cuckold så er det ikke helt lett å finne noen som kan cucke han rent fysisk, men det betyr ikke at det ikke er fullt mulig å prøve å få til en date med meg for å cucke han på andre måter... ;-) Ta kontakt Bull's hilsen Hotwifen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 6. november 2010 Share Skrevet 6. november 2010 det var en utrolig deilig pikk, den tente kjæresten min på. Ja jeg også faktisk. . . Nåja, vi stiller opp på det meste vi, kom med ønsker så er vi igang. :-) iorna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 6. november 2010 Share Skrevet 6. november 2010 Bra utstyr Mange måter å "cucke" en mann på Alle har sin egen kryptonite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hotwife&Cukoldpar Skrevet 7. november 2010 Forfatter Share Skrevet 7. november 2010 Ja det skulle vel være en mulighet for det. Hvor i verden holder dere hus da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dressur Skrevet 12. juni 2011 Share Skrevet 12. juni 2011 Ja det var er deilig bilde. Jeg er en Bull, som liker å dominere med ridepisk og herse. Kunne tenke meg og pisket han på rumpa med ridepisken min før jeg kommanderte han til å føre pikken min inn i deg. Så hadde jeg kommandert han ut for å vaske bilen min, mens jeg holdt på med deg... Ta gjerne kontakt med mailadresse så svarer jeg med bilde. Er fra Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.